MS Windows
briani 27239
messenger i win2000 proNT
Fra : NoAnswer

Dato : 24-12-02 09:56

Jeg får en popup meddelse en gang imellem, i titellinien står der noget med
"Messenger" hvordan slår jeg det fra i windows 2000 pro NT.(min firewall,
stopper den åbentbart ikke
I windows 98 kan man i "Kør" skrive "msconfig" og få et vindue frem hvor man
kan stoppe forskellige programmer i at starte under opstarten, hvordan gøres
det i 2000, hvad skal man skrive istedet for?
Skriver jeg msconfig, får jeg meddelsen at den ikke findes!

jdo

Fra : René Prebendorf

Dato : 24-12-02 11:56

"NoAnswer" <No@Answer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gøres
> det i 2000, hvad skal man skrive istedet for?
> Skriver jeg msconfig, får jeg meddelsen at den ikke findes!

Du ka hente msconfig her.
http://www2.whidbey.com/djdenham/File_store/XP%20Version/MSCONFIG.EXE

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Henrik Walther

Dato : 24-12-02 12:17

On Tue, 24 Dec 2002 09:55:41 +0100, "NoAnswer" <No@Answer.dk> wrote:

> [...]
>kan stoppe forskellige programmer i at starte under opstarten, hvordan gøres
>det i 2000, hvad skal man skrive istedet for?

Stop Messenger servicen, det kan du eksempelvis gøre ved at
højreklikke på "My Computer" -> vælge "Manage" og her udvide
"Applications and Services" -> "Services".

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net