julekattehilsen
Fra : Pia J

Dato : 24-12-02 09:27

Jeg vil gerne have lov at ønske jer alle glædelig jul, med masser af mad,
varme i gulvet og en skøn bademåtte at sove på. Og benytter lejligheden til
at sige mange tusind tak for den fine syning sponsoreret af alle vennerne
herinde, den er slet ikke spor ubehagelig i forhold til det gamle ben, så
kraven ligger på kommoden. Min eneste klage er, at mit nye værelse kun er 10
m2, jeg vil altså uuud og undersøge hele resten af den her hytte, men lige
meget hvor længe jeg stirrer på døren, kan jeg ikke åbne den selv. I dag har
jeg dog klatret op af trappen og kigget samt set 2 store vimsende bæster med
lange tunger. De så da ret søde ud oppe fra mors arm. Man er vel cool.

kærlig hilsen og kindgnid fra Muddi Julemiss

Så snart al betændelsen er væk og blinkhinderne på plads, skal jeg nok tage
nogen lidt mere charmerende billeder af det bette pus, så I kan se hvordan
hun ser ud. Hun bliver nok aldrig ret stor, vejer ikke mere end de 2
"hus-coons" da de var 16 uger.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 24-12-02 15:18

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in news:au95jh$30$1@sunsite.dk:

> Og benytter lejligheden til
> at sige mange tusind tak for den fine syning sponsoreret af alle
> vennerne

Det var da så lidt. Dejligt at vi kan hjælpe hinanden her i gruppen.

Rigtigt hjertelig glædelig jul til dig og din nye familie

Hilsen Lante, Mowgli, Sofie, Johan, kaninerne og

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : maz

Dato : 26-12-02 12:13

Hej Pia

Hvordan går det med den lille mis ?

maria

Fra : Pia J

Dato : 26-12-02 14:32

"maz" <SLETDETTEmack@mail.dk> wrote in message news:aueo7v$fg1

> Hvordan går det med den lille mis ?

Det går FINT med Muddi, bortset fra en mindre misforståelse. Jeg gav hende
olie i går aftes og igen i morges fordi jeg troede hun have forstoppelse med
det resultat at hun i en periode syntes jeg var verdens farligste, og hendes
pels er totalt fedtet her og der, jeg masserede også hendes mave hvilket var
nogenlunde ok med damen. Og så siger gemalen her for 15 min. siden at han da
havde fjernet en kæmpe, ildelugtende klat i går aftes (vi har haft
overnattende gæster), som han ikke syntes skulle ligge og hørme.

Så nu får hun rigelig mad, og ikke mere olie, stakkels kræ. Såret er ved at
blive lidt stift, men heler fint, ingen tegn på betændelse, væsken eller
rødme i huden, og hun piller heller ikke ved det. På et tidspunkt begynder
det sikkert at klø, så jeg holder stadig øje.

Jeg håber hun snart begynder at vaske sig, så jeg kan tage nogen lidt
kønnere billeder til jer. Hendes øjne er fine nu, men hun nyser lidt, så der
går mindst et par dage inden hun får lov at hilse på de andre, og alene skal
de nok ikke være før hun er helt vokset sammen.

Det spændende øjeblik kommer, når hun får lov at komme ud igen. Bliver hun
mon hos os?

:Pia