Campingpladser i Ungarn
Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 24-12-02 09:20

Hej NG
Vi har planer om at tage på campingtur til Ungarn. Vi vil derfor gerne have
nogen oplysninger om gode campingpladser dernede.

På forhånd tak.

Mvh.
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : Erik Brender

Dato : 25-12-02 21:06

Hej Hans-Jørgen,

hvis I drager til Ungarn kan jeg anbefale en plads ved Balaton søen der
hedder Napfény Kemping der ligger i byen Revfulup.

En plads der er bevogtet døgnet rundt, og man skal huske sit indgangskort
for at komme ind.

Ren, pæn og helt i gennem ordentlig.

Find den via adressen http://www.balaton.net/00cfrs.htm
du er også velkomme til at kontakte mig via mail på
erik.brender@mail.tele.dk

venlig hilsen

Erik Brender

Fra : Erik Brender

Dato : 25-12-02 23:31

Hej Hans-Jørgen,

her kommer lige et link mere

http://www.balatontourist.hu/kempeng.php?id=2&nyelv_id=2

/erik

Fra : Per Træholt

Dato : 29-12-02 21:10

Hej Hans Jørgen
Vi har flere gange været i Ungarn ved Balaton søen, her er et par link som
du kan prøve vi bruger D.U.E. reisen, de svarer hurtigt og der er aldrig
problemer.

http://www.balatontourist.hu/

http://www.due-reisen.de/index.html

M.V.H.
Per

Fra : Kim Offenberg

Dato : 02-01-03 12:55

On Tue, 24 Dec 2002 09:19:56 +0100, "Hans-Jørgen Lorentzen"
<hjl@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>Vi har planer om at tage på campingtur til Ungarn. Vi vil derfor gerne have
>nogen oplysninger om gode campingpladser dernede.

På denne side kan du se lidt om Ungarn www.balatontourist.hu du kan
også