Netscape med indbygget popup fjerner
Fra : Willem Kulk

Dato : 24-12-02 07:34

Jeg har netop installeret den seneste version af Netscape V7.01 og har
opdaget at i preferences kan man under privacy sætte den til at
undertrykke popup vinduer. Jeg har haft den kørende i en uge og ikke set
en popup vindue. Det er guf!!
God jul
WK

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-12-02 09:48

In dk.edb.internet.software.browser, Willem Kulk wrote:

> [...]
>opdaget at i preferences kan man under privacy sætte den til at
>undertrykke popup vinduer. Jeg har haft den kørende i en uge og ikke set

Det er også ret almindeligt. Internet Explorer er efterhånden en af de
eneste browsere der ikke kan selv, men må have hjælp af et andet
program. I disse reklame-tider er det egentlig også for dårligt.

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-12-02 09:49

In dk.edb.internet.software.browser, Willem Kulk wrote:

>God jul

Ups, der blev klippet for meget :) Tak, og i lige måde.

--
Lars Stokholm

Fra : Jane

Dato : 24-12-02 18:04

Willem Kulk <kulk@email.dk> wrote in news:3E07FFBD.4090906@email.dk:

> [...]
> opdaget at i preferences kan man under privacy sætte den til at
> undertrykke popup vinduer. Jeg har haft den kørende i en uge og ikke set

ja den køre fint, men 3 ud at 10 gange virker frem og tilbageknapperne
ikke.

Jeg har også et andet problem, når jeg bruger den til news, og marker
"unread" altså,når jeg kun vil have ulæste tråde/meddelser, ja så fryser
det hele øjeblikkeligt, og det sker 9 ud af 10 gange.

Det samme skete også med den tidligere version af Netscape, samt den gamle
og nye version af Mozilla.

Er der andre som har oplevet det samme, eller har en løsning?

Er installeret på Windows 98se

Venlig hilsen
Jane