P4PE og V8200t5
Fra : T.Hansen

Dato : 24-12-02 00:45

Hej NG

Kan i hjælpe mig med følgende.

Kan et Asus V8200 T5 kører på det nye bundkort fra ASUS
som hedder P4PE..??
Der står at AGP'en kører med 1,5 v spænding på bundkortet
men jeg kan ikke finde oplysninger på nettet om V8200t5, og
hvilken spænding der skal til for at drive kortet.

hilsen TH

Fra : Brian Hansen

Dato : 24-12-02 13:08

"T.Hansen" <hansen1@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg kan ikke finde oplysninger på nettet om V8200t5, og
> hvilken spænding der skal til for at drive kortet.

Hej.... God jul.

Nu skal du bare se... search seek and bingo...

http://www.asuscom.de/support/techmain/FAQ/vga_mm/faq103_p4_mainboards_grafi
kkarten.htm

MVH
Brian Hansen.

Fra : T.Hansen

Dato : 24-12-02 13:46

Tak til Brian

jeg havde problemer med linket, men fandt det rigtige.

http://www.asuscom.de/support/techmain/FAQ/vga_mm/faq103_p4_mainboards_grafi
kkarten.htm

TH