Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ACDSee 5,0
Fra : P.L.P.

Dato : 23-12-02 23:52

Hej !

Har problemer med ACDSee 5,0.
Går lige pluslig i stå kan ikke lukkes ned kun med Ctrl+Alt+Delete
kan bagefter ikke starte op kun når jeg genstarter.
Har prøvet at afinstall programmet.
Kører win 98se

Mvh. Per

Fra : Erik

Dato : 24-12-02 10:18

> [...]
> Går lige pluslig i stå kan ikke lukkes ned kun med Ctrl+Alt+Delete
> kan bagefter ikke starte op kun når jeg genstarter.

Nogle programmer efterlader data efter afinstallation, kig under
biblioteket "programmer" om der skulle ligge en rest og slet disse, prøv
derefter at installere igen.
Jeg har brugt ver. 3.1 i lang tid under W98 og W2000 uden problemer, har
prøvet ver. 5.0 men ser ingen grund til at opdatere.

Mvh
Erik

Fra : Lars

Dato : 24-12-02 10:35

"P.L.P." <fjerndetherma-ry@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Går lige pluslig i stå kan ikke lukkes ned kun med Ctrl+Alt+Delete
> kan bagefter ikke starte op kun når jeg genstarter.

Hej

Jeg har brugt/bruger version 3.0 under Windows 2000 Pro US (SP3) og Windows
98 SE US - uden problemer af nogen art.
Prøv med en ældre version end version 5.0.
God Jul
Lars

Fra : Pico

Dato : 24-12-02 11:49

Lars wrote:
> [...]
> Windows 98 SE US - uden problemer af nogen art.
> Prøv med en ældre version end version 5.0.

Jeg bruger også v. 3 uden nogen problemer under Win XP. På et tidspunkt
opgraderede jeg, men gik tilbage til v. 3 på grund af nogle problemer, kan
ikke huske hvilke.
Så som de 2 andre forslog, brug en ældre version.
God jul.
Pico

Fra : Darksaint

Dato : 24-12-02 13:25

On Mon, 23 Dec 2002 23:51:49 +0100, "P.L.P."
> [...]

>Går lige pluslig i stå kan ikke lukkes ned kun med Ctrl+Alt+Delete
>kan bagefter ikke starte op kun når jeg genstarter.

Hejsa Per
Hvis du "kører" med thumbnail view så skal du også huske at gå ind og
lave en "maintenance" af din database engang imellem. Den kan blive
uhyggeligt stor hvis du har mange billeder. Og det kan godt få ACDSee
på øhh skideren.

I den engelske version finder du den under:

Tools --> Database --> Maintenance.

Når du har trykket dig ind ... så pil ikke ved noget FØR den kommer
frem med knappen optimize. Tryk derefter på den og den vil stå og
køre en masse igennem

Prøv det.

Hilsen
Thomas

Fra : P.L.P.

Dato : 24-12-02 14:25

> [...]
>
> Når du har trykket dig ind ... så pil ikke ved noget FØR den kommer
> frem med knappen optimize. Tryk derefter på den og den vil stå og

Hej Igen

Mange tak for de gode råd

Jeg vil prøve senere om jeg kan få det til at fungere da vi skal i byen og
holde Juleaften.

I må have en glædelig JUL og et got NYTÅR.

Mvh. Per

Fra : P.L.P.

Dato : 25-12-02 13:07

> Hej Igen
>
> Mange tak for det gode råd

Hej !

Nu virker ACDSee 5,0 igen efter en oprydningen.......!

Tools --> Database --> Maintenance.

Tak for hjælpen

Mvh. Per

Fra : big

Dato : 26-12-02 14:37

Prøv at installere win 98 oven i 98, det sker der ikke noget ved, har
hjulpet mig mange gange. Held og lykke.
Venligst BiG