Co-op
Fra : lovend

Dato : 23-12-02 22:47

Hej med jer og god jul til jer alle!

Jeg og et par venner skal mødes her efter jul og spille lidt sammen vi er
tre og så er det jo ikke så sjovt med dm spil er der ikke nogle af jer der
kender et godt co-op spil? Vi har tænkt os at bruge en 3-400kr hver

Med venlige julehilsner lovend

Fra : Kristian

Dato : 23-12-02 22:57

Hejsa

Jeg kan klart anbefale Tiberian Sun, og hvis det skal være nyere så skal det
være Red Alert2 + Yuri's Revence. Det er RTS spil.

Diablo 2 + exp er også meget sjovt.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 23-12-02 23:07

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote in message
> Jeg kan klart anbefale Tiberian Sun, og hvis det skal være nyere så skal
det
> være Red Alert2 + Yuri's Revence. Det er RTS spil.
>
> Diablo 2 + exp er også meget sjovt.

og så Delta Force

Fra : ThomasT

Dato : 23-12-02 23:10

Battlefield 1942, helt kanon, hvis man er til Return to castle wolfenstein
of Medal of honor.

ThomasT

Fra : David Lebech

Dato : 23-12-02 23:10

> [...]
> tre og så er det jo ikke så sjovt med dm spil er der ikke nogle af jer der
> kender et godt co-op spil? Vi har tænkt os at bruge en 3-400kr hver

Diablo 2 med Expansion (kan dog undværes men forhøjer spilglæden). Det roxer
for vildt i co-op, især når man kommer længere frem i spillet :)

Mvh
David Lebech

Fra : Seth

Dato : 24-12-02 01:48

> [...]
> tre og så er det jo ikke så sjovt med dm spil er der ikke nogle af jer der
> kender et godt co-op spil? Vi har tænkt os at bruge en 3-400kr hver

Battlefield 1942, Unreal Tournament 2003, Ghost Recon, Aliens Vs. Predator 2
og det klassiske RUNE!

Go' Jul

Mvh

Bo

Fra : Dopedog

Dato : 24-12-02 16:30

> [...]
> tre og så er det jo ikke så sjovt med dm spil er der ikke nogle af jer der
> kender et godt co-op spil? Vi har tænkt os at bruge en 3-400kr hver

Hvis vi snakker om lidt ældre spil så kan Duke Nuk'em 3D HELT klart
anbefales!

Har satme godt nok brugt mange timer i CO-OP med gutterne i det spil

-Ronnie