Ændring af nr. til tlf.svare på en nokia 5~
Fra : johan

Dato : 23-12-02 21:04

Nu har jeg bladret manualen frem og tilbage og kigget og prøvet mig frem -
men jeg kan simpelthen ikke finde dér, hvor man ændrer nummeret på
telefonsvaren på min nye Nokia 5210

håber I kan hjælpe - johan

Fra : johan

Dato : 23-12-02 21:10

Jeg har fået et tip - thanx

god jul -johan

Fra : Poul E.

Dato : 27-12-02 14:43

On Mon, 23 Dec 2002 21:10:18 +0100, "johan"
<joeyj0007@hotmailFJERN.com> wrote:

>Jeg har fået et tip - thanx
>
>god jul -johan

Er det tip hemmeligt ?

Virker termometeret i din 5210 - min viser tilsyneladende alt for høje
værdier?

Mvh. - Poul E.