Hjælp til ASUS P4T533
Fra : Mikael

Dato : 23-12-02 16:55

Jeg er ved at samle en computer med denne konfiguration

ASUS P4T533-C/LAN
Kingston 256 MB RD RAM
Intel P4 2.667 GHZ 478 Pin In-a-box
ATI Radeon 8500 64 MB Ram
Chieftec kabinet med 360 W. strømforsyning.

Alt skulle være samlet rigtig, og når jeg tænder, kører blæserne
også, men der sker ikke mere.

Rammene har været placeret i alle tænkelige positioner, og jeg
har også brugt C-RIMM (de falske ram)

Der har været 2 andre grafikkort i, men stadig intet

Mikael

Fra : Brian Hansen

Dato : 23-12-02 17:07

"Mikael" <mj@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Intel P4 2.667 GHZ 478 Pin In-a-box
> ATI Radeon 8500 64 MB Ram
> Chieftec kabinet med 360 W. strømforsyning.

Jeg har samme mobo. Men nu er det vel ikke kun een RD ramblok du har?
Man skal jo bruge 2 stk. før det virker. (fx 2*128 mb)
Og så skal du bruge ram slot A (det står på side 16)

Fra : Mikael

Dato : 23-12-02 17:41

Sorry, jeg bruger 2*256 mb RD.
Lige nu sidder de sådan.