Jackass The Movie igen igen
Fra : Per

Dato : 23-12-02 15:47

Så lige Jackass The Movie i går. Hold da kæft mand hvor er den bare
hyleskæg! Det er længe siden jeg har grint så meget på ca. 75 minutter
filmen varer. Kan kun anbefales alle Jackass fans.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 23-12-02 19:41

> Så lige Jackass The Movie i går. Hold da kæft mand hvor er den bare
> hyleskæg! Det er længe siden jeg har grint så meget på ca. 75 minutter
> filmen varer. Kan kun anbefales alle Jackass fans.

Lyder fedt! Ved nogle hvornår den kommer til Danmark?

--
Brian
Glædelig Jul og Godt Nytår ... o<|

Fra : zcully

Dato : 24-12-02 12:41

"Brian Nilsson" <solarbln@yahoo.dk> wrote in message

> Lyder fedt! Ved nogle hvornår den kommer til Danmark?
>
> --
> Brian
> Glædelig Jul og Godt Nytår ... o<|

Jepson.
Det gør den desværre først d. 28 feb.

/Zcully

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-02 22:54

"Per" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Så lige Jackass The Movie i går. Hold da kæft mand hvor er den bare
> hyleskæg! Det er længe siden jeg har grint så meget på ca. 75 minutter
> filmen varer. Kan kun anbefales alle Jackass fans.

Ja det er dejligt at nogen skider på regler og traditioner.

Jackass-løjerne bidrager klart til kreativitet, så unge får ideer til at
lege vildt på bedre måder end at sprænge sig i stykker med fyrværkeri,
sådan som det sker her på Nørrebro p.t.

Tænke sig at erstatnings-psykotiske USA belaster filmproducentens budget
med retssager, når fjolser har efterlignet skuespillernes løjer og er
kommet til skade og anlægger sag!

Man har ansvar for sine børn og for sig selv - ikke for folk man
inspirerer - lyder fremskridts-fornuften. Men velfærdsstaten ønsker at
mænge sig ind over folks privatliv - øv.

Fra : Per

Dato : 27-12-02 09:10

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> inspirerer - lyder fremskridts-fornuften. Men velfærdsstaten ønsker at
> mænge sig ind over folks privatliv - øv.

eh?

Fra : Peter Heide

Dato : 25-12-02 02:45

.............og jeg må skrive lige det modsatte:

efter at have set 4-5 af de "komiske" indslag og hørt på tosserne
hysteriske/påtaget grin over deres venners løjer gad jeg simpelthen ikke
at se resten......jeg har aldrig været Jackass fan men alligevel regner
man med ,at bare kunne blive *lidt* underholdt..men det bliver man ikke !

sådan noget lort kan kun komme fra usa.

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-12-02 15:47

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
regner
> man med ,at bare kunne blive *lidt* underholdt..men det bliver man

Du mener:

"alligevel regner _jeg_ med , at bare kunne blive "lidt" underholdt....
men det bliver _jeg_ ikke"

Du kan ikke udtale dig på mine og andres vegne. Jeg morer mig storartet
over de tosser.

> sådan noget lort kan kun komme fra usa.

Tjahh. Det er jo så din mening. Kommer der ikke andet end lort fra USA?
Jeg mindes da at have set temmelig mange fede film, from overthere.

- Martin

PS: Din citatteknik halter lidt.
PPS: Godt nytår.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-12-02 12:39

> Jeg morer mig storartet

Det er topunderholdning!

Det eneste der måske har forarget mig bare lidt er når de styrter på cykel
etc. med en lille dukke... det er sgu synd for folk - de får jo et chok!...
men anyways, hvis jeg på det givne tidspunkt kiggede i et spejl så ville jeg
nok sidde med et smil på

rart at vi som forbruger selv må bestemme hvad vi vil se og kan vælge det
fra vi ikke vil... eller det som er for strengt til vores unger - det er
vores ansvar hvad vi ser... ikke noget andre skal bestemme for os... jeg
skal nok kontrollere mine ungers forbrug af film og internet.
bare lige lidt filosofi herfra...

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-12-02 19:20

Martin Petersen wrote:

> [...]
> men det bliver _jeg_ ikke"
>
> Du kan ikke udtale dig på mine og andres vegne. Jeg morer mig storartet

Hvis du skal rette sådan på ham for hans udtale er det vel ikke så smart
selv at komme med en generalisering lige efter.

> Tjahh. Det er jo så din mening. Kommer der ikke andet end lort fra USA?
> Jeg mindes da at have set temmelig mange fede film, from overthere.

Han sagde intet om at der kun kom lort fra USA eller at de ikke kune
lave fede film "over there", men at "sådan noget lort" (som Jackass) kun
kan komme fra USA. Det er så en anden generalisering man kan være enig
eller uenig i men den har intet med din generalisering at gøre.

Tenz.

Fra : Per

Dato : 27-12-02 09:12

> [...]
> at se resten......jeg har aldrig været Jackass fan men alligevel regner
> man med ,at bare kunne blive *lidt* underholdt..men det bliver man ikke

Ja og Jante-loven kommer fra Danmark.