Hvordan slukker man helt for computeren?
Fra : Michael Bach

Dato : 23-12-02 15:28

Mit bundkort (Gigabyte-GA7ZMM) slukker ikke helt når jeg lukker
computeren. Jeg kan se på min HUB at der stadig er forbindelse. Men når
jeg sætter den i hibernate så slukker den fint nok. Hvordan kan det være
og kan man ændre det?

Glædelig jul til alle:)

....::: Michael Bach :::...
..:: www.vorbis.com ::.

Fra : o&u

Dato : 23-12-02 16:28

On Mon, 23 Dec 2002 15:27:56 +0100, "Michael Bach"
<m_bach_f@hotmail.com> wrote:

> [...]
>computeren. Jeg kan se på min HUB at der stadig er forbindelse. Men når
>jeg sætter den i hibernate så slukker den fint nok. Hvordan kan det være

Dit bundkort er atx. De slukker ikke helt, fordi de har faciliteter
til wake-up med:

tastatur eller mus, ved lan eller modem. Så der er spænding på
tastatur og mus hele tiden. Det samme med netkort.

Hvordan du slukker helt ?

Afbryder strømmen enten ved at slukke på kontakt eller bag på kabinet.

Du kan også checke i bios under power settings hvordan wake op er sat
op.

mvh

John

Fra : Michael Bach