Frontpage 2000 og netværksdrev
Fra : Kaj S. Laursen

Dato : 29-11-00 20:53

Hej

Jeg oplever et underligt problem med Frontpage 2000. Flere gange har jeg
oplevet at brugerne lige pludselig ikke kan gemme deres websider i Frontpage
2000.

De arbejder som regel med websiderne placeret på et netværksdrev. Lige
pludselig sker der så det at de ikke kan gemme siderne. Hvis de så kopierer
hele webet til C-drevet kan de redigere uden problemer, og de kan så efter
de har redigeret siden kopiere det tilbage til netværksdrevet.

Jeg synes ikke det er en holdbar situation at de skal kopiere det på
C-drevet for at kunne arbejde med det.

Jeg kan ikke forestille mig det har noget med rettigheder at gøre, og de kan
jo som sagt sagtens kopiere det tilbage, og kan også editere filerne (og
gemme) med f.eks. notepad.

Jeg oplever ikke i andre programmer problemer med at gemme på
netværksdrevene, så jeg synes ikke det kan være noget generelt.

Jeg har i det hele taget ingen anelse om hvad det er der går galt. Har I
nogle idéer?

Mvh.,

Kaj

Fra : CARSTEN DUCJAN

Dato : 30-11-00 16:56

Je har ofte samme problem. såfremt jeg slukker min computer og venter til
næste dag er der ingen problemer igen.
KH Carsten
Kaj S. Laursen <kaj@hih.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:903q2g$7ll$1@news.inet.tele.dk...