Halve undertekster på Den blå planet
Fra : Snorkelsen

Dato : 23-12-02 13:07

Købte den blå planet i Fredgaard, men kun halvdelen af underteksterne er
der. Og altid kun den nederste linie.

Hvad kan det skyldes, og hvor henvender man sig for at få rettet problemet?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Per

Dato : 23-12-02 13:05

"Snorkelsen" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der. Og altid kun den nederste linie.
>
> Hvad kan det skyldes, og hvor henvender man sig for at få rettet

Det har ikke noget med at du zoomer til widescreen TV at gøre vel?

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 23-12-02 13:23

Per wrote:

> Det har ikke noget med at du zoomer til widescreen TV at gøre vel?

Så ville det ikke være den nederste linje, han kunne se.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Per

Dato : 23-12-02 15:44

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så ville det ikke være den nederste linje, han kunne se.
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

hehe good point! Jeg tænkte ved det var den øverste.

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 23-12-02 20:18

"Per" skev:
> "Snorkelsen" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det har ikke noget med at du zoomer til widescreen TV at gøre vel?

Næeh. Jeg har forsøgt mig med alle biledtyper. Må evt. forsøge med en anden
dvd.
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-12-02 13:40

Torben Abilgaard wrote:

> Næeh. Jeg har forsøgt mig med alle biledtyper. Må evt. forsøge med en
> anden dvd.

Under alle omstændigheder er det forretningen, der skal erstatte den
eller tage den retur, hvis det er selve dvd-en, der er noget galt med.

Mvh
Kevin Edelvang