Cracking Julegave <Spoiler>
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-12-02 12:11

Så fik jeg 'min' julegave: Wallace & Gromit's Cracking Contraptions

10 små nye historier om Wallace og Gromit og deres fantasifulde påfund. De
er EXTREMT sjove!
Eksempelvis hvor Gromit bygger en snemand, der ligner Wallace, men Wallace
har naturligvis opfundet en maskine, der kan bygge en snemand for sig.
Eller den fjernstyret indkøbsvogn, som selvfølgelig skal hente så meget ost,
at den bliver overbelastet. Det kan kun gå galt!
Eller Wallaces TV fjernbetjening, der består af en tennisbold, der
automatisk kastes ind i et hul i væggen og derinde er der snedig mekanik,
der kører fjernsynet hen til Wallace, så han kan tænde det. Da han løber tør
for tennisbolde, prøver han at kaste fjernbetjeningen ind i hullet i væggen,
men det går ikke så godt.

Jo 10 små EXTREMT sjove, men desværre for korte film på en DVD bestilt hjem
fra England for ca 15 £ i alt. Absolut et fund.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : blabla

Dato : 24-12-02 08:55

det var lidt dyrt på den officielle hjemmeside www.shopwallaceandgromit.com
koster de kun 11.34 £ med porto og det hele hvis andre skal ud at investere
de er fede den indeholder jo også creature comfort der også er go plus et
par el reklamer

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-12-02 13:14

> [...]
investere
> de er fede den indeholder jo også creature comfort der også er go plus et

Jeg valte Registreded mail (anbefalet?) da en den pakker fra England har det
med at forsvinde i posten. Men den var nu ikke anbefalet da den kom og det
gav jeg altså 2,5 £ for )

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 24-12-02 13:00

Sjove film, min favorit er nu den hvor Gromit skal klædes ud som får, for at Wallace kan falde i søvn.
Den fås for £9.99 hos http://www5.cd-wow.com/ inkl. p+p

Go' Jul.

Jørgen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-12-02 13:15

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Sjove film, min favorit er nu den hvor Gromit skal klædes ud som får, for at
Wallace kan falde i søvn.
Den fås for £9.99 hos http://www5.cd-wow.com/ inkl. p+p

Det skulle man jo så bare have vidst... Nå med 15£er den efter min
mening værd.

Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk