Glædelig jul
Fra : Ann K.

Dato : 23-12-02 11:56

Hej alle.
Ved godt at Molly har postet en julehilsen til alle herinde, men fik
ikke lige ved den lejlighed koblet mig på...
Så her er en julehilsen til Molly, Oscar og Tøsen, "rockertøserne" og
Fnugger, Mowgli, Lante, Sofie, Johan, Horus, Mikkel, Kesto, Tino, Tilde,
Basil, Bully, Visa, Phizackerly, Iphi, Bambi, Louis, Bastian, Eika,
Aurora, Djamal, Scotty, Emil, Helene, Djamilla, Franz, Miss Candy,
Emma.... OG alle de andre katte, som jeg ikke lige kan huske navnene på!

Og så en hilsen til deres mennesker...

Særlige hilsner fra Ranje (nytårs-affaldsmis) til den lille
jule-affaldskat hos Pia J... Håber at alt er vel med hende efter
dyrlægebesøget!

Og så selvfølgelig... Saga sender gode tanker om MASSER af jule-rejer
til Melissa

Kort og godt... I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår af
Ann + Jan, kattene Saga, Tjalfe, Aske, Ranje, Namacoola, og hundene Sif
og Dise.

Fra : Birgitte

Dato : 23-12-02 12:43

Hej Anne
Jeg vil også ønske alle en rigtig glædelig jul og alle mine katte ønsker
Kattene har på NG ligeså.
Missehilsner fra Birgitte, Journey, Del Ray, Kim Wilde, Mel C, Berlinetta,
El Toro, Anastacia, Kira, Butterfly, Don Ramiro, Hattrick, og Joker Face.

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 23-12-02 12:50

Hejsa Ann

Takker og i lige måde.
Jeg vil også sende et glædelig jul til alle.

hilsen Sanne & Silver Heart misserne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-12-02 15:08

Ann K. wrote:

hej alle....

også fra os kommer der lige en sidste julehilsen inden vi drager på
juleferie ;)

kan i have en rigtig god jul alle sammen, og et godt nytår hvis vi ikke
"ses" inden.....

mange juleknus fra sabina, john, janick, pernille, sweety, rasmine, linda og
alle fiskene ;)

Fra : Denise

Dato : 23-12-02 16:23

Hej Ann, manden og alle dyrene

Tak i lige måde for hilsnen.
Nu har Molly sendt en julehilsen, så vil jeg også

Alle i gruppen samt alle jeres skønne dyr, ønskes en rigtig glædelig jul og
et godt nytår.

Det har været sjovt at lære endnu flere at kende her i gruppen. Vi har både
grint og også været kede af det sammen. Kede af det, fordi jo en del har
måtte sige farvel til deres katte i det forløbne år, og jeg er sikker på de
tænker på dem her i julen.

Vi ser jo nok hinanden på diverse udstillinger til næste år, men ellers
håber jeg på nogle kattetræf hos hinanden, så vi kan gramse lidt på de kære
dyr. Vi har da i hvert tilfælde allerede et par tilsagn - I ved selv hvem I
er

Julehilsner Denise

NB! Skal lige hilse fra Molly, Dino og Blonde

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-12-02 17:15

Og glædelig jul til alle jer fra alle os, både mennesker og katte

Hilsen
Lisbeth
& Phumba, Jack & Basil
(og menneskene John, Pernille & Andrea)

Fra : Ragna

Dato : 23-12-02 17:52

Også herfra ønskes I alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår med mange
gode katte-oplevelser.

--
Venlig hilsen, Ragna - og Fufu og Willy.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-12-02 17:54

Og også mange ønsker om glædelig jul og godt nytår til jer alle - såvel 2-
som 4-benede!

Fra
Bent & Camilla + Dizzy, Loppen, Pinen, Cino, Lina og Blåbær, samt de tre
ganske små Pebernød, Santa Claws og Mary X-mas

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-02 18:04

I og alle nisserne... øhhh misserne ønskes også en rigtig glædelig jul fra
mig og alle misserne
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-12-02 20:47

"Ann K." <tsars@os.dk> wrote in message news:au6q5k$li1$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Kort og godt... I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår af
> Ann + Jan, kattene Saga, Tjalfe, Aske, Ranje, Namacoola, og hundene Sif

Hej allesammen.

Jamen jeg vil da osse være med til at ønske jer allesammen her i newsgruppen
og jeres to- og firbenede familiemedlemmer en rigtig glædelig jul!
Jeg håber at jeres mislinger nyder julen, og at I får en dejlig jul med
masser af gedigen råhygge over hele linien.

Mange varme julehilsener til jer alle fra Aragorn_dk - og da osse lige et
juleknus til Marianne Hellemose for det store arbejde hun gør med JBH-sagen,
og for kattene i det hele taget.

===================
,,,^..^,,,
http://www.furnituretiger.dk
,,,^..^,,,

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 23-12-02 23:28

Vi ønsker også glædelig jul - på http://garion.dk/jul/

Jesper, Pernille, Silk, Ce'Nedra, Polgara & Choko

Fra : Helle Andersen

Dato : 23-12-02 23:40

Også en glædelig jul til jer alle fra

Tia, Chabél, Eika, Kesto, Lotta & Chance, samt ilderne
Tjalfe, Tequila & Ciré - og så lige fra alle støvmiderne og
mig

Fra : Majer

Dato : 24-12-02 00:00

Vivil da også lige ønske jer allesammen en rigtig glædelig jul. Håber at I
alle får nogle dejlige dage, med hygge og glæde.

Mange julehilsner fra
Majer, Peter & Creamy

Fra : Elwarth

Dato : 24-12-02 00:56

Hej alle sammen.

Der skal også lyde en julehilsen til alle fra os.

Venligst
Dorthe, Morten, Kitti, Frida, Simba, Abbie og "feriemissen" Sea.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 24-12-02 10:23

      Hej :)

   Glædelig jul fra kullermisserne i Vordingborg. Man skulle
virkelig tro at vi havde børn istedet for katte: Hele morgenen har de
været totalt overspændte ;) Og vi har ellers bare forsøgt at sove fra
dem ;)

Hilsen Trine, Mulle og Oscar samt naturligvis Nala som sikkert ligger
hjemme hos svigermor og sover fra det hele =)
/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 24-12-02 14:00

Også et ønske om en rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle sammen

fra

Bente,
Tommy, Cicero og Søster

Fra : Kate

Dato : 24-12-02 15:27

Misser og mennesker takker og sender en hilsen tilbage til jer
Også en hilsen til alle andre her på gruppen. Håber alle får en herlig
jul og får opfyldt jeres ønsker.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-01-03 20:51

"Ann K." <tsars@os.dk> writes:

En hel masse som jeg lige har snippet væk...

Må vist hellere koble mig på her også..*S*

Også vi sender en omend noget forsinket nytårshilsen til alle
mitter/vappere/ilderbasser og hvad i nu ellers deler hus/hjem med..

> Og så selvfølgelig... Saga sender gode tanker om MASSER af jule-rejer
> til Melissa

Tak Saga, men ingen rejer til mig *Hvæs grrr*

Til gengæld fik jeg et stort stykke oksesteg (Slaven fik overbevist de
andre om at den altså ikke kunne være i ovnen, hvis der ikke blev
skåret et pænt stykke af til mig *spin*)

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa