MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lave en 98 installation på cd??
Fra : WR

Dato : 23-12-02 11:06

Hej, er der nogen mulighed for at brænde en windows 98 på en cd??

Altså fordi jeg bruger xp i dag, og nogle gange har brug for at køre noget
på w98.

Altså kunne boote og indlæse windows 98 fra cd.

Og så måske assigne et ram drev....

Nogen der kan hjælpe med det??

-Rex

Fra : Asle Bjerva

Dato : 23-12-02 21:32

WR" <wr.slet@vip.cybercity.dk> skrev i melding
> [...]
> på w98.
> Altså kunne boote og indlæse windows 98 fra cd.

Win XP er 'født' med dual boot, så man lett kan ha en partisjon med XP og en
eller flere parisjoner / disker med andre operativsystem på. For å
etterinstallere W98 er prosedyren noe anderledes enn for install av XP på en
W98 PC, men det er ganske enkelt.
Imidlertid MÅ du ha en egen disk/partisjon til det alternative systemet, det
fungerer ikke å ha to på samme.

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no