GTA 3, er der en nem måde at vinde racet p~
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 23-12-02 10:44

Hej Alle

Er det bare mig eller er det race rimelig svært? jeg har skaffet mig en
hurtig dyt, den med flammer hen over siden, men nu har jeg sku forsøgt 25
gange, og hver gang så får jeg megatæsk.

Er der en genvej?

Go jul.

Bo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-12-02 10:57

> Er det bare mig eller er det race rimelig svært? jeg har skaffet mig en
> hurtig dyt, den med flammer hen over siden, men nu har jeg sku forsøgt 25
> gange, og hver gang så får jeg megatæsk.

så vidt jeg husker er den langtfra hurtig nok, du skal ned til
bilforhandleren.. 8balls nabo, der står der en sportsvogn inde bag
glasruden... mener det er en banshee, længe siden jeg har spillet...
ellers vent med den opgave til senere når du har en hurtigere bil... mener
det var den bane jeg engang gennemførte med en tank og skød de andre i
smadder hvorefter jeg stille og roligt kunne køre igennem banen

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-12-02 11:12

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtig dyt, den med flammer hen over siden, men nu har jeg sku forsøgt 25
> gange, og hver gang så får jeg megatæsk.

Parker biler foran ghinierne, så slipper de langsommere afsted. Kør pænt og
vent til ghinnierne crasher senere.

Mvh Thomas

Fra : peet_dk

Dato : 23-12-02 11:40

nu er det efterhånden noget tid siden jeg har spillet det, men jeg kan huske
der var et race hvor jeg prøvede med alverdens biler, men det viste sig at
den jeg skulle vinde med var en 4w jeep. Da den kunne køre hele tiden, også
over de andre o.s.v. '

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 23-12-02 11:52

Mange fede tips, kanon. Jeg kan godt lide den med at parkere biler foran
mine modstandere, hehe. Fed ide.

Takker

Fra : DWM

Dato : 23-12-02 14:01

> Mange fede tips, kanon. Jeg kan godt lide den med at parkere biler foran
> mine modstandere, hehe. Fed ide.

Kommer du for lang væk fra der de holder for at finde en bil er de biler
der er parkeret foran modstanderne væk.
Mener forøvrigt det var en Patriot jeg brugte til at vinde løbet.
Der er ingen problemer når man bruger den.

/Kenneth Iversen