Nisse på spil i NG ??
Fra : Bente Poulsen

Dato : 23-12-02 10:01

Hej

Jeg tror jeg har haft en sætternisse på spil i min udgave af NG

Når jeg åbner for at se om der er kommet nogle nye tråde, eller svar på
gamle tråde, så står de alle i én stor dato forvirring, indtil for et par
dage siden så stod seneste tråd altid øverst = de tråde fra i går skulle jo
stå øverst med datoen den 22 december (altså nye tråde), men det gør de ikke
hos mig, jeg skal lede efter nye datoer, da den øverste dato lige nu er den
20 december

ER der andre der har dette problem, og hvis ikke er der så nogen der kan
fortælle mig hvordan jeg får nyeste dato til at stå øverst i NG

Til slut vil jeg ønske alle i denne NG en Rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår

Hilsen
Bente Poulsen

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 23-12-02 11:05

"Bente Poulsen" <stenbuk@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> ER der andre der har dette problem, og hvis ikke er der så nogen der kan
> fortælle mig hvordan jeg får nyeste dato til at stå øverst i NG

Har du fået klikket i bjælken med EMNE,FRA, SENDT osv. For at det indlægene
sorteret efter dato skal du have en pil med spidsen nedad i SENDT kolonnen.
Du ændre det ved at klikke i bjælken.

God jul

Hans

Fra : Michael Lund

Dato : 23-12-02 11:08

> [...]
> fortælle mig hvordan jeg får nyeste dato til at stå øverst i NG
>
> Til slut vil jeg ønske alle i denne NG en Rigtig Glædelig Jul og Godt

Med mindre det virkelig er nisserne, så prøv at trykke på den grå bjælke
over det hvide felt med alle meddelelserne. Det er der hvor der står
*sendt*.
Når du klikker her vil du skiftevis fået sorteret mails'ne stigende og
faldene.

Mvh.
Michael Lund

Fra : Bente Poulsen

Dato : 23-12-02 12:32

Hej Hans og Michael
Tak for jeres svar, jeg har ikke lige de forskellige "knapper" I omtaler,
men ved at gå ind i Vis i menubjælken og så bruge sorter efter, så fandt jeg
den rigtige løsning, så I har trods alt vist vejen : - )

Hilsen Bente