Luftpumpe til luftmadras
Fra : Ove Hansen

Dato : 23-12-02 08:22

Hvor mon jeg kan købe en elektrisk luftpumpe til luftmadras? "Jysk"
har haft et sæt med madras og pumpe, men jeg vil gerne købe pumpen
alene. Bor i Odense.
/Ove

Fra : PHK

Dato : 23-12-02 09:28

"Ove Hansen" <prominent@prominentdata.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mon jeg kan købe en elektrisk luftpumpe til luftmadras? "Jysk"
> har haft et sæt med madras og pumpe, men jeg vil gerne købe pumpen
> alene. Bor i Odense.

Biludstyrsforretning ?

Du kan købe en all-round således at du også kan pumpe dæk, bolde, cykler og
måske andre ting op.

--
_
|_|

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 23-12-02 22:47

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev:

> Du kan købe en all-round således at du også kan pumpe dæk, bolde,
cykler og
> måske andre ting op.

Du skal lige tænke på, at der er stor forskel på den pumpe, Du køber
til dæk og lignende, og så til den pumpe, manden efterlyser:

Pumpen til dæk giver ikke ret meget luft, men stort tryk.

Pumpen til luftmadrasser skal giver meget luft, men ikke stort tryk,

og den kan du købe hos fks. Toys "R" us ved Rosengårdscentret. Du kan
få den til både til 12 og 220 volt, og det virker perfekt, - pumper en
dobbeltmadras op på under 5 minutter.

Hilsen og God Jul

Tommy Thøgersen

Fra : PHK

Dato : 24-12-02 02:34

"Tommy Thøgersen" <tommy.t@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> cykler og
> >

> Du skal lige tænke på, at der er stor forskel på den pumpe, Du køber
> til dæk og lignende, og så til den pumpe, manden efterlyser:

Nix - jeg har en pumpe der kan klare både de ting jeg nævner og
luftmadrasser op.

> Pumpen til dæk giver ikke ret meget luft, men stort tryk.
> Pumpen til luftmadrasser skal giver meget luft, men ikke stort tryk,

Det er et spørgsmål om hvilken udgang man vælger på min pumpe :)

Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har købt min pumpe - men den er gul :)
--
_
|_|

Fra : lord

Dato : 10-01-03 19:35

Har lige købt en luftpumpe i JYSK uden madrassen

Kenni