Los Roques - købt eller solgt ??
Fra : Jan Persson

Dato : 23-12-02 07:49

Jeg er tilmeldt medlemsturen til Los Roques i marts 2003 og savner noget
information/feedback omkring den aktuelle situation i Venezuela.

Senest har udenrigsministeriet frarådet al rejse til landet (incl. Isla
Margarita !!) pga. urolighederne i landet.

Skal vi betale restbeløbet og hvis ja, har vi så garanti for tilbagebetaling
af beløbet såfremt turen bliver aflyst.

Hører gerne fra andre deltagere på turen.

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 23-12-02 10:42

Hej Jan - og de øvrige deltagere

Indtil videre afventer vi situationen i Venezuela, der kan ske meget på 3
måneder. Vi er netop igang med at undesøge alternative ruter til Los Roques.

Du og de øvrige deltagere vil blive udførligt orienteret af vores
samarbejdspartner - Strobel-Travel en af dagene.

For god ordens skyld, bedes hendvendelser vedr. medlemsturen rettes til
redaktionen@scandicangler.com

Glædelig jul og et godt nytår

Venlig hilsen
Redaktionen - http://www.scandicangler.com

Fra : Saltvandsfiskeren Si~

Dato : 23-12-02 11:59

Medlemsturen??? medlem af hvad????????????

Fra : Henric

Dato : 23-12-02 13:42

> For god ordens skyld, bedes hendvendelser vedr. medlemsturen rettes til
> redaktionen@scandicangler.com

"Too little, too late"
Massor av bra inlägg kommer från SA:s användare men jag måste sälla mig till
gruppen av gnällspikar och be er POSTA EN STOR INFORMSTIONSRUTA på er
webbsida som förklarar vad en newsgrupp är. Ett enkelt sätt att undvika
missförstån och en massa "bad will" som ni drar på er.
Mvh Henric
http://www.telescopesoftware.se/nonet/
http://www.telescopesoftware.se/personal/henric.nu/index.htm (ska byta till
henric.nu när domänpekarstrulet är klart)

Fra : Alex Linaa

Dato : 23-12-02 15:22

"Redaktion - ScandicAngler" <info@scandicangler.com> skrev i en meddelelse

> For god ordens skyld, bedes hendvendelser vedr. medlemsturen rettes til
> redaktionen@scandicangler.com

God orden opstår først, når I få lavet en total adskillelse mellem brugerne
på ScandicAngler, og usenet.

Face it, det skaber intet andet end forvirring og støj, både hos jeres
brugere der ikke aner hvad de skriver til, og hos læserne af nyhedsgruppen,
som efterhånden er ved at være mere end trætte af denne sammenblanding.
Skal der virkelig en abuse-klage til, før I lukker den nassetjeneste?

/Alex

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 23-12-02 15:36

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote in message

> God orden opstår først, når I få lavet en total adskillelse mellem
brugerne
> på ScandicAngler, og usenet.

Problemet er mindre det, at Usenet figurerer på Scandicangler, men snarere
den anden vej - at scandicangler dukker op her.

Jeg synes personligt at de slår plat på Usenet, men det kan man have sin
mening om.

Fra : Alex Linaa

Dato : 23-12-02 15:43

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Problemet er mindre det, at Usenet figurerer på Scandicangler, men snarere
> den anden vej - at scandicangler dukker op her.

Det første er jo grunden til det andet overhovedet opstår.
Kunne de så bare lukke for at kunne poste, og nøjes med at tilbyde at
brugerne kan læse usenet, så var problemet løst.

> Jeg synes personligt at de slår plat på Usenet, men det kan man have sin
> mening om.

Jeg er helt enig. Jeg står gerne ved betegnelsen "Nassetjeneste" en gang
til.

/Alex