Nummer med Sinead o'Connor
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 23-12-02 02:54

Hejsa,

Tror overskriften er rigtig - altså at det er et Sinead nummer jeg søger -
men jeg har ikke lige kunne finde frem til oprindelse. Og så er jeg i tvivl
om det er et julenummer - for sådan fik jeg det præsenteret....

Nummeret hedder "I believe in you" - er jeg ret overbevist om. Hun synger
nogenlunde sådan her

"I believe in you, even through the tears and laughter"
"I believe in you, even though we be apart"
"I believe in you, even in the morning after"

Jeg mener det er et cover nummer, men har ikke kunne finde noget på amazon.
Jeg har en idé om, at jeg har hørt den i andre versioner, men husker heller
ikke med hvem - irriterende!!

Siger det noget for nogen her i gruppen??

God jul til alle

vh
Michael

Fra : ASKF

Dato : 23-12-02 11:04

Michael Nørgaard ytrede sig i
<3e066bed$0$71635$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>ikke med hvem - irriterende!!
>
>Siger det noget for nogen her i gruppen??

Yep, det er et gammelt Bob Dylan nummer
<http://www.bobdylan.com/songs/believeinyou.html> (første link Google
gav ved at søge på titlen som en frase).
allmusic.com bekræfter at det er det rette
<http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=SEARCH&sql=H539915:2>
(søgte også blot på titlen her).
Allan Stig Kiilerich Frederiksen