MS Windows
briani 27239
windows update i windows 98 se
Fra : Jørgen

Dato : 23-12-02 00:23

Hej Alle
Jeg har et problem med at opdatere min windows 98 se på en gammel bærbar,
windows scanner godt nok computeren for opdateringer, men siger at der ikke
er nogen nye.
Men da jeg lige har geninstalleret den med den cd der er med fra toshiba, så
skulle der være noget at hente.
Hvad kan jeg gøre,? kender i en adresse på hvor jeg kan downloade
opdateringerne manuelt.?
Mange hilsner fra
Jørgen
www.noeyes.dk

Fra : Jørgen

Dato : 25-12-02 12:44

I får den lige igen, jeg håber, at der er nogle af jer, der har et tip til
mig, da det er ret vigtigt.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-12-02 14:09

Hej Jørgen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> kender i en adresse på hvor jeg kan downloade opdateringerne
> manuelt.?

Du kan evt. tage en kigger her:
<http://www.microsoft.com/windows/downloads/>

Husk ikke blot at kigge under Win98 men også og nok især Internet
Explorer o.a.
Muligvis er du endda så heldig, at et par downloads ændrer noget i
systemet, så den alm. Windows Update kan anvendes.

--
Hygge fra Århus - Rudi