Er han ikke flot
Fra : NooB

Dato : 22-12-02 23:55

Hej
Er han ikke flot, min guppy-han ?

http://www.kimax.dk/billeder/PC220797.JPG
http://www.kimax.dk/billeder/PC220805.JPG

(Venter spændt på de ca 25 unger vokser op.)
Venligst
Max

Fra : Marianne Andersen

Dato : 23-12-02 00:22

Fra : Alex Sørensen

Dato : 23-12-02 20:59

Jo han er flot. Men jeg har et spørgsmål. Hvordan tager i sådan nogle flotte
billeder af jeres fisk? Er der en bestemt teknik? Kamera? Eller andre ting
man skal være opmærksom på. Har prøvet med mit digitalkamera, men det bliver
et meget sløret billed.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 23-12-02 21:52

Fokus og ingen blitz. Det er alt. Mit digicam er "kun" på 1.3mega pixels, og
det tager nogle fine billeder - såfremt at fotografen fatter at fokuserer på
objektet.

Se nogle pics på stall.dk/reef

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Rapper

Dato : 25-12-02 03:28

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> [...]
og
> det tager nogle fine billeder - såfremt at fotografen fatter at fokuserer

Samme her. Et Olympus 1.3 Mpx. Har slet ikke koncentreret mig om at få et
klart billede af fiskene, men det er da blevet meget pænt alligevel

Bare drop blitzen, fiskene indeholder en del "reflekser" nemlig :)

http://rapper.dk/akv.jpg

Glædelig jul iøvrigt! *<

--
Regards Rasmus aka Rapper
ICQ# 54047619

Fra : Rapper

Dato : 25-12-02 03:32

> Se nogle pics på stall.dk/reef

Det er satme flot!

Btw, er det akv. ikke ret småt af et saltvandsakv. at være?

--
God jul og godt tub'år! *<:D~
ICQ# 54047619

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 24-12-02 09:34

> [...]
> billeder af jeres fisk? Er der en bestemt teknik? Kamera? Eller andre ting
> man skal være opmærksom på. Har prøvet med mit digitalkamera, men det

Jeg har lige været nede i PhotCare og har hentet en gratis bog om
fotografering af dyr. Bogen hedder "Dyrebart" og har et lille kapitel om
akvariefotografering.

Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : J@N

Dato : 24-12-02 14:06

> [...]
>
> Jeg har lige været nede i PhotCare og har hentet en gratis bog om
> fotografering af dyr. Bogen hedder "Dyrebart" og har et lille kapitel om

Denne side på nettet kan absolut anbefales:

http://w1.315.telia.com/~u31510321/

Hvis ellers man kan læse svensk.

Jan

Fra : NooB

Dato : 24-12-02 14:42

Jeg har taget det med mit digitalcamera, på macro og med blitz og zoomet
helt ud