Glædelig Jul & Godt Nytår
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 22-12-02 23:14

Alle i NG ønskes en Glædelig Jul & et God Nytår med håbet om endnu flere
"landvindinger" i året der kommer.

Tak for en god og sober debat på det seneste.

Ole P. Bielefeldt
FTM: www.familytreemaker.dk

Fra : Martin H. Jensen

Dato : 23-12-02 08:00

On Sun, 22 Dec 2002 23:14:04 +0100, "Ole P. Bielefeldt"
<ole.bielefeldt@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>"landvindinger" i året der kommer.
>
>Tak for en god og sober debat på det seneste.

Jeg vil også gerne ønske alle her i Nyhedsgruppen en rigtig Glædelig
Jul og et Godt Nytår, håber at det nye år der kommer vil bringe mindst
lige så mange gode oplysninger som det gamle. Det har været meget
spændende at følge det forløbende års indlæg, så jeg er ganske
fortrøstningsfuld.

med venlig hilsen

Martin Haubro Jensen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 23-12-02 09:36

"Ole P. Bielefeldt" <ole.bielefeldt@adslhome.dk> wrote in message
> Alle i NG ønskes en Glædelig Jul & et God Nytår med håbet om endnu flere
> "landvindinger" i året der kommer.

Der skal også lyde en julehilsen fra mig,
det har - som altid - været spændende her
i nyhedsgruppen, og så er der faktisk en god
tone, det er rart.

Med julehilsen
Bodil.

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 24-12-02 00:22

"Ole P. Bielefeldt" skrev i en meddelelse
> Alle i NG ønskes en Glædelig Jul & et God Nytår med håbet om endnu flere
> "landvindinger" i året der kommer.
>
> Tak for en god og sober debat på det seneste.

Jeg vil tilslutte mig de forrige ærede talere

Venlige julehilsener

--
Jytte Frank Dekov
Munkebjergvej 102 DK-2770 Kastrup

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 24-12-02 00:42

Tilslutter mig foregående indlæg

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 24-12-02 17:14

Hej NG
Jeg vil også ønske alle her i gruppen
Glædelig jul og godt Nytår.
De foregående ord er så rigtige som de er skrevet.

Niels Gjermandsen