Billede forskel.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 22-12-02 20:50

Hejsa igen igen.

Er der nogen farve forskel på t68 og t68i??

Nogen der evt. kan mail billeder af de to fon??

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Kenneth Koustrup

Fra : L@rs K

Dato : 22-12-02 21:17

Hvis du tænker på billeder af selve telefonen og dennes farve, så kan du
kikke inden for hos SonyEricsson selv,,,,,, Der er der massere af billeder !
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=GIS -> Photo library - mobile
phones

Hvis du tænker på kvalitets forskel på selve telefonens skærm, så kan jeg
ikke se forskel. Jeg sidden med en der er et år gammel og med ny !

L@rs

Fra : Mikael Andresen

Dato : 22-12-02 21:40

forskellen på de to mobier er softwaren... og der opdaterer du bare t68'eren
gratis ved et servicecenter....

--
Mvh. Mikael Andresen
Golf 3 GTi ombygget til TD

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 23-12-02 08:53

Det var lige det link jeg skulle bruge, tunsind tak, og glædelig jul til
alle.