Re: Knud og sne
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-12-02 20:52

"Arne H. Wilstrup" <karl@megetsmart.dk> skrev i en meddelelse
news:

Nu virker det - jeg havde overset at den ene rammeside lå i en anden mappe -

Nu er det så jeg spørger: kan man ikke angive i scriptet at man skal finde
snefnuggene i en anden mappe? I så fald, hvordan markeres det?

--
ahw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-02 02:11

"Arne H. Wilstrup" <karl@megetsmart.dk> skrev :

>Nu er det så jeg spørger: kan man ikke angive i scriptet at man skal finde
>snefnuggene i en anden mappe? I så fald, hvordan markeres det?

Det afhænger lidt af hvordan mappestrukturen er på din side.

Ligger den i images, så skal var snowflake = "sne.gif"; ændres
til var snowflake = "images/sne.gif";
men det kan også være det skal være
var snowflake = "../images/sne.gif";
eller
var snowflake = "/images/sne.gif";

Jeg er ikke god til lige at forklare opbygningen af det, men de
sidste skal kun bruges, hvis du har mapper i mapper, er det
mapper der ved siden af hinanden, så skulle det første virke.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-12-02 11:01

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
> sidste skal kun bruges, hvis du har mapper i mapper, er det
> mapper der ved siden af hinanden, så skulle det første virke.

Jeg takker mange gange for oplysningerne og forklaringerne.

--
ahw