MS Windows
briani 27239
Prof. reinstall
Fra : Martin Jensen

Dato : 22-12-02 20:41

Hej NG

Er der en sød person der gider at fortælle mig, hvad forskellen mellem den
reinstal XP-Pro CD
der nogle gange følger med når man køber ny computer.
Og den version af XP-Pro som man køber i færdig pakke.

Mvh
Martin

Fra : Martin K

Dato : 22-12-02 22:28

Martin Jensen wrote:
> Er der en sød person der gider at fortælle mig, hvad forskellen
> mellem den reinstal XP-Pro CD
> der nogle gange følger med når man køber ny computer.
> Og den version af XP-Pro som man køber i færdig pakke.

Den der følger med en PC er typisk en recovery CD der samtidig lægger driver
samt alle mulige gyselige programmer ind, som man alligevel ikke har brug
for. En original XP CD, lægger bare XP ind, uden noget fis...

--
Martin K