MS Windows
briani 27239
Windows CE/XP/NT Embedded
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 22-12-02 20:31

Er der nogen der har erfaringer med at ligge Windows CE/XP/NT Embedded på en
x86 computer?

Jeg har en gammel Pentium 120mhz jeg gerne vil have gang i, men den er lidt
sløv til de nyere Windows versioner.

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-12-02 00:41

"Jeppe Ladefoged" <j.ladefoged@NOSPAMlundbergvest.dk> wrote in message
> [...]
en
> x86 computer?
>
> Jeg har en gammel Pentium 120mhz jeg gerne vil have gang i, men den er

Jeg prøvede engang at installere XP på en 486DX4 133MHz.... Installationen
sagde at den ikke ville installere på en maskie der var under 150 MHz, så
det er ikke muligt..

WinNT har jeg installeret på mange Pentium 90+ med glimrende resultat (også
på 486DX2-66 med godt resultat)..

WinCE??? Er det ikke kun til Palm-computere???

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 24-12-02 01:00

> [...]
(også
> på 486DX2-66 med godt resultat)..
>
> WinCE??? Er det ikke kun til Palm-computere???

De er alle sammen til industri og lommecomputere. Husk det er embedded
versionerne jeg spørge om. De har ikke rigtig noget at gøre med de
almindelige versioner af Windows NT og XP.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 24-12-02 04:32

> [...]

> versionerne jeg spørge om. De har ikke rigtig noget at gøre med de
> almindelige versioner af Windows NT og XP.

Hmm.. Det overså jeg..

Men ALM WinNT vil kører fint... Stiller mig tvivlende overfor XP, da den
normalt kræver 150 KHz som jeg skrev..

Har ingen erfaring med WinCE

Fra : Richard Thune

Dato : 24-12-02 10:01

Klip
> De er alle sammen til industri og lommecomputere. Husk det er embedded
> versionerne jeg spørge om. De har ikke rigtig noget at gøre med de
> almindelige versioner af Windows NT og XP.
Se her
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnxpesp1/ht
ml/winxpfaq.asp?frame=true