Ericsson t68i Vs. T39
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 22-12-02 19:13

Hejsa ng.

Jeg står og kal vælge mellem disse to telefoner, kom med noget godt og
dårlig om disse to.

Det jeg skal give:

t68i - 700 kr. og en ulåst Nokia 3510 (har jeg),

t39 - 1700 kr. m/abn.

Og til sidst jeg gider ikke den typiske Ericsson - Nokia krig.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Kenneth Koustrup

Fra : Kongen

Dato : 22-12-02 20:35

Hej.
Vælg en T68i, som er en nyere tlf, med en nyere SW + farveskærm.
Hvor kan du købe en t39 til den pris. det burde være t 68i
Hvad skal du bruge den til?

MVh K

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 22-12-02 20:51

Hejsa.

Tilbudet på t68 er en kammarat der har tilbud mig den.

Og t39 er orange der sælger den til den pris.

Skal primært bruges til GPRS.

Fra : Mikael Andresen

Dato : 22-12-02 21:39

t68i er meget hurtigere i menuerne og generelt mere funktionel en t39... så
gå for den... det ér klart den bedste af de to

--
Mvh. Mikael Andresen
Golf 3 GTi ombygget til TD

Fra : ct

Dato : 23-12-02 09:11

Nu vil din ven vel ikke sælge den fordi der er problemer med den?

Min har været til rep. 4 gange de første 3 måneder, jeg kender til andre
der også har haft samme problemer med den (den slukker af sig selv, og
fryser i softwaren, så det ser ud til at den er tændt - men man kan hverken
ringe til eller fra den).

Claus

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 23-12-02 10:15

Han vil sælge den pga. vibratoren ikke virker, og den er uden for garenti.