Køb af 3310 med abonnement, hvor?
Fra : Blacky

Dato : 06-03-01 18:03

Jeg vil lige høre, hvor det er bedst at købe min nye telefon. Det skal
være en 3310, og der skal følge abonnement med (så er det jo billigst)
Jeg regner med at snakke ca. 100 min pr. kvartal, fordelt ligeligt i
dags og aftentimerne.

Jeg har lidt kig på Debitel, der kører kampagne i øjeblikket med en
Nokia 3310 med mobilSelect abonnement til 699 kr.

Er der nogen der har set det billigere?

Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Debitel?

Mvh

Blacky

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 06-03-01 18:23

"Blacky" <mtl.103@rsk.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Debitel?

Der er stort set kun fortalt om dårlige erfaringer med det selskab her i
nyhedsgruppen - så dem ville jeg bestemt holde mig fra!

Men tjek evt. Telias tilbud (799,- for en 3310'er incl. et halvt års
abonnement) på http://www.telia.dk/classic/ - så kan du efter det halve år
f.eks. skifte selskab til Telmore.

Erland

Fra : Blacky

Dato : 06-03-01 18:43

<klip>
>Men tjek evt. Telias tilbud (799,- for en 3310'er incl. et halvt års
>abonnement) på http://www.telia.dk/classic/ - så kan du efter det halve år
>f.eks. skifte selskab til Telmore.
>
>Erland

Jeg har lige talt med Telias kundeservice, og selvom tilbuddet stadig
ligger på deres website, så gælder tilbuddet altså ikke længere, det
ophørte 28.feb.

Det så ellers ret lovende ud.

Er der andre gode forslag?

Mvh

Blacky

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-01 18:46

Kig evt. på www.mobilsiden.dk , www.mobilpriser.dk og www.hallo.dk

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 06-03-01 18:54

> [...]

> Jeg har lige talt med Telias kundeservice, og selvom tilbuddet stadig
> ligger på deres website, så gælder tilbuddet altså ikke længere, det

Beklager - jeg havde overset 'det med småt' på
http://www.telia.dk/classic/faq.html
Fortsat god jagt! Men hold dig langt fra Debitel...

Erland

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-01 18:23

> [...]
>
> Jeg har lidt kig på Debitel, der kører kampagne i øjeblikket med en
> Nokia 3310 med mobilSelect abonnement til 699 kr.

Jep,, så det også lige på TV

Nårr, du siger 100 minutter pr. kvatal, passer mobilSELECT 50, eller
mobilSELECT 20 vel godt,,

> Er der nogen der har set det billigere?

Efter hvad jeg ved, NEJ

> Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Debitel?

Dem som har fortalt deres historier, har vist ikke andet end, kritik at
DEBITEL.. Overtaksering, forkerte regninger, mm.