Erfaringer med 4 delt 8 fods ron thomson s~
Fra : jakob

Dato : 22-12-02 17:42

Jeg er normalt til fluestang men kan da godt finde på at spinnefiske
engang imellem. Jeg har netop set en 8 fods RT spinnestang hos min
grejhandler. Den har kastevægt på 7 - 22 gr og koster omkring 600 kr.
Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men hvis du ejer en sådan stang vil
jeg da gerne høre hvad du synes om den.

Venlige hilsner

Jakob

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 22-12-02 23:07

"jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message
> [...]
> grejhandler. Den har kastevægt på 7 - 22 gr og koster omkring 600 kr.
> Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men hvis du ejer en sådan stang vil

Jeg har netop sådan en, som jeg fisker med når jeg skal tage rygsækken eller
cyklen - og jeg synes den er glimrende, omend en smule stivere og (på en
eller anden måde) langsommere end en tilsvarende 2-delt. Man skal blot komme
noget bivoks på samlingerne så de ikke drejer.

Fra : Jens Gregersen

Dato : 23-12-02 21:46

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> wrote in message news:<au5d2t$23vp$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> eller anden måde) langsommere end en tilsvarende 2-delt. Man skal blot komme
> noget bivoks på samlingerne så de ikke drejer.

Jeg har også en Im8 high modulus carbon Chinook 8'6 by Ron Thompson.
Den _vil_ikke blive hjemme selv når jeg skal på fisketur i lokalområdet.
Dette er en lækker sag næsten uden de sædvanlige irritationsmomenter
som man næsten må forvente fra mangedelte stænger i form af stivhed
omkring ferruler og lidt større vægt af den samlede stang.
den kan du roligt købe, du vil ikke blive skuffet

Mvh.Og god jul fra Jens gregersen/Modifix.

Fra : jakob

Dato : 24-12-02 00:42

> [...]
> omkring ferruler og lidt større vægt af den samlede stang.
> den kan du roligt købe, du vil ikke blive skuffet

Tak til jeg begge for svarene

God jul

Jakob