Lord of the Rings - The Fellowship of the ~
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 22-12-02 14:05

Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring.

Har store problemer med at gennemføre "Moria 2nd. Hall" kan godt få Den
Store Dør åbnet ved at stå på den store firkantede Sten, men hvordan får man
porten til at forblive åben ?? da når man står af stenen så lukker porten
igen. har forsøge at dræbe så der ville falde en på den men det vil ikke
lykkes.

Har nogen et Hint til hvad der skal gøres så modtager jeg meget gerne
Hint`s.
Hilsen Lars Lauritzen.

Fra : Kent

Dato : 22-12-02 14:27

"Lars Lauritzen" <lars@lauritzn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lykkes.
>
> Har nogen et Hint til hvad der skal gøres så modtager jeg meget gerne

Hvis du har dræbt én, kan du proppe ham/hende godt ind
i sprækken, der er mellem døren og gulvet. Det burde kunne
holde døren. Det bedste ville dog være en dørkile, hvis
du har såden én.

Vh
Kent/Flemming Let'h

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 23-12-02 10:20

Ved ikke om det var dit alvor eller bare en Bad Joke ??

Fra : Kent

Dato : 23-12-02 15:42

> Ved ikke om det var dit alvor eller bare en Bad Joke ??

Ja, du må helt ærligt undskylde, men jeg var bare lidt i
julehumør i går, og så synes jeg, jeg ville lave lidt
sjov. Du synes så ikke, det var specielt morsomt.
Jeg beklager, at jeg ikke kunne lade være .

Glædelig jul og godt nytår!!

Vh
Kent

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 23-12-02 17:51

OK
Alt tilgivet.
Jeg er ikke i julehumør konen og børnene er ved at skride.

Så måske var det mig der tog det lidt for nært.
Så Kent alt tilgivet.
Hav en god Jul og et godt Nytår.
Hilsen Lars

NB: har fundet ud af det er færdig med Spillet Hvad skal man ellers
lave.

Fra : Kent

Dato : 23-12-02 18:16

> OK
> Alt tilgivet.
> Jeg er ikke i julehumør konen og børnene er ved at skride.

Det er jeg ked af at høre! Nej, så er det sgu svært at holde
humøret oppe - det kan jeg levende forestille mig. Nu skal
jeg absolut ikke blande mig, men lad nu være med at ty til
flasken! Det kunne jo være nærliggende på denne tid
af året.

> Så måske var det mig der tog det lidt for nært.

Tjoooeh, men det er nu forståeligt nok.

> Så Kent alt tilgivet.

> Hav en god Jul og et godt Nytår.

Tak for det.