Streg under hyperlink
Fra : CARSTEN DUCJAN

Dato : 27-11-00 21:35

Hvordan få jeg FrontPage til ikke at sætte streg under hyperlink
KH Carsten

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-11-00 21:45

CARSTEN DUCJAN <ducjan@ducjan.dk> skrev
> Hvordan få jeg FrontPage til ikke at sætte streg under hyperlink

Skift til HTML-visning find stede hvor der står </TITLE> og indsæt efter
dette følgende:

<STYLE TYPE="text/css">
<!--
A { text-decoration: none; }
-->
</STYLE>

Fra : John Paulsen

Dato : 27-11-00 22:56

ducjan@ducjan.dk> wrote:

>Hvordan få jeg FrontPage til ikke at sætte streg under hyperlink
>KH Carsten

Du kan bruge din teksteditor til at indsætte følgende i din header :

a {text-decoration: none}

Skulle virke.
hej

jopa
http://home19.inet.tele.dk/johnp

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-11-00 19:26

Har ikke noget med Frontpage at gøre. Det er browseren som gør det.
Brug CSS som foreslået her til at undgå det.