MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min startmenu er "anderledes"
Fra : Michael Sørensen

Dato : 22-12-02 14:17

Hej gruppe.

Jeg havde anskaffet Windows XP Professionel på min gamle computer, men har
lige købt en ny med Windhows XP Home Edition, som var installeret af
forhandleren.

Jeg er bare træt af, at startmenuen IKKE er, som jeg var vant til på den
gamle.

Her er mine mangler/problemer: (alle mine mangler/problemer er, når jeg
klikker på start i nederste venstre hjørne, så kommer der en menu op med to
kolonner. Venstre kolonne ser ud, som den plejer, men den højre kolonne
mangler noget)

1. Jeg plejer at have en liste over seneste dokumenter.

2. Jeg plejer at have en slags genvej under kontrolpanelet til min printer

3. Jeg plejer at have en slags genvej til netværksenheder

4. jeg plejer at have noget der heder "administrator"

Kan den ændres? Og hvordan?

På forhånd tak

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-12-02 14:45

> Kan den ændres? Og hvordan?

Højreklik på din taskbar ned i bunden. Vælg properties (egenskaber).
Vælg fanen "Start menu". Vælg classic mode og env customize...

--
Palle Jensen