MS Windows
briani 27239
Dvale
Fra : Kaj Frederiksen

Dato : 22-12-02 13:21

Jeg kan kun bruge dvale funktionen hver anden gang.
Styresystem: Windows XP Pro

KF

Fra : Olesen

Dato : 22-12-02 15:05

"Kaj Frederiksen" <rig@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan kun bruge dvale funktionen hver anden gang.
> Styresystem: Windows XP Pro

Jeg har ca. samme problem.
Hvis jeg starter fra dvale, så forblir skærmen tændt, men sort.
Resetter jeg, så skriver den opstarten mislykkedes og jeg
kan forsøge igen eller slette opstartsdata og gå til alm. start...

Det må (igen) være Windows som er svag.

MVH

Fra : Thomas

Dato : 22-12-02 15:29

> [...]
> Resetter jeg, så skriver den opstarten mislykkedes og jeg
> kan forsøge igen eller slette opstartsdata og gå til alm. start...

Eller du har eventuelle hardwarekonflikter.

--
Venligst

Thomas

Svar kun i nyhedsgruppen - tak!

Fra : Olesen

Dato : 22-12-02 15:41

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Olesen" :

> Eller du har eventuelle hardwarekonflikter.

Skulle vel så kunne ses i start af POST eller enhedshåndteringen.

Fra : M.N.

Dato : 22-12-02 15:37

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> [...]
> Resetter jeg, så skriver den opstarten mislykkedes og jeg
> kan forsøge igen eller slette opstartsdata og gå til alm. start...

Det tror jeg ikke. Det har altid virket hos mig, så det er dit hardware som
må være problemet.

Mogens

Fra : Olesen

Dato : 22-12-02 15:43

"M.N." <mogens"fjernmig"@dbs.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke. Det har altid virket hos mig, så det er dit hardware
som
> må være problemet.

Samme fejl opstod på både den gamle PC med Windows2000 og
den nye med XP PRO.
Og det må være et kendt problem hos Microsoft, da de ligefrem
har et skærmbillede hvor der står "forsøg mislykkedes, gør dit og dat.."

Det er Windows som er svag, eller også mit LAsat modem
som jeg mistænker for at være "genstarts-inkompatibelt"...sært...