MS Windows
briani 27239
Webbank og prob....
Fra : Thomas

Dato : 22-12-02 13:01

Hej..

Jeg har en del probs. med min Webbank!!! No wonder.

Nå men jeg har lige skiftet til Lån og Spar bank og har siden haft store
problemer med at jeg ikke kan få deres Webbank til at virke.

efter at have installerert MS virtual Java Maschine et par gange, og havde
maskinen stående et par dage virkede det pludselig...GOODY..
ingen systemændringer og nu virker deres internetbank ikke igen.

Når siden loades står der i status baren nederst i Explorer at siden er
"udført men med fejl".

Hvad kan problemet være.
er det MS virual mascine der "fucker" eller er det deres script på siden der
ikke er optimalt??
er der andre der har Lån og spar uden probs?

Mit system
Win xp Pro med Service pack 1.
Adsl 1 Mbit

venligst

Thomas

Fra : Erling Jensen

Dato : 22-12-02 13:29

Hvis du har opdateret med de nyeste opdateringet til windows så kan
problemet være at den java cab som Lån og Spar bruger ikke understøtter den
nye fra microsoft virtualmachine, det oplevede jeg med Jydske bank i sidste
uge da jeg opdaterede min windows 2000. Prøv at se om der er en løsning på
L&P's support side hvis det findes.

Erling Jensen

Fra : Erling Jensen

Dato : 22-12-02 13:43

Ups. jeg mener elvfølgelig L&S' suport side Undskyld.

Fra : Thomas

Dato : 22-12-02 15:22

"Erling Jensen" <enj@dsh-e.dk> skrev i en meddelelse
> Ups. jeg mener elvfølgelig L&S' suport side Undskyld.

Jeg har haft snakekt med Lån og spars's support, og det eneste man får fra
dem er at jeg skulle installere MS virtual Maschine..
FIno..
den er egentlig includeret i SP1 men jeg hentede alligevel den installation
der er stand alone.
Jeg installere den 2-3 gange og efter et par dage virkede netbanken
pludselig.

¨Min forhenværende bank kørte problemfrit i forhold til netbanksystemet.

det sjove er jo at jeg får besked fra Explorer om at den har loadet siden,
men med fejl = muligvis en fejl i explorers måde at håndtere
javaapplikationen på!

anyway..
jeg har ingen programmer, som AdSubtract, installeret der kan influerer på
netbanken. så nu prøver jeg nok at installere MS virtual Machine IGEN!!!

Nu må jeg se om det virker.

--
Venligst

Thomas

skær venligst det væk, du ikke svarer på.
..::Tak::.

Fra : Pico

Dato : 22-12-02 15:00

Thomas wrote:
> Hej..
Klip

> er der andre der har Lån og spar uden probs?
>
> Mit system
> Win xp Pro med Service pack 1.
> Adsl 1 Mbit

Jeg bruger LS bank og har lige været inde, der er ingen prob.
Køre Win XP pro, men uden SP 1.
Pico

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 22-12-02 15:04

On Sun, 22 Dec 2002 13:01:24 +0100, "Thomas"
<Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Hej..
>
>Jeg har en del probs. med min Webbank!!! No wonder.

Du har fx ikke en reklame-stopper kørende, jeg havde tilsvarende
problem BG Netbank fordi jeg have AdSubtract kørende.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen