findes der en slot1 adapter, som kan...
Fra : Morten

Dato : 22-12-02 11:27

Findes der en slot 1 adapter, som kan bruges til en Viac3 cpu?
Jeg har et ældre pcchips m720 som jeg gerne vil bruge min via c3 cpu på 933
Mhz i

mvh
Morten

Fra : Jens 4684

Dato : 24-12-02 00:25

Hej Morten

Jeg har kikket lindt rundt på nettet for at finde ud af det,
efter hvad jeg kan læse mig til skal du vist bare bruge en S370
to Slot1 converter.
Jeg har en til salg!
kik her: http://131.164.200.122/salg/
Kan ses her: http://131.164.200.122/salg/image/cpucon.jpg

Mvh. / Best regards
Jens

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 24-12-02 04:29

Morten wrote:
> Findes der en slot 1 adapter, som kan bruges til en Viac3 cpu?
> Jeg har et ældre pcchips m720 som jeg gerne vil bruge min via c3 cpu på 933
> Mhz i

Datatel.dk har en til 99 kr.
jumbo.dk har vist også en til 69 kr, men jeg kan af gode grunde ikke
checke det.