Hvilket golfspil?
Fra : /Ole

Dato : 22-12-02 09:29

½øjs@

Jeg skal ha' et nyt golfspil, hvilket er bedst, jeg har prøvet demoer af
Tiger Woods og Links 2003. Jeg kan ikke lige bestemme mig ud fra demoerne.
Nogen der har forslag, evt. til andre??

/Ole

Fra : /Ole

Dato : 22-12-02 09:58

Jeg glemte lige: min maskine er:

1.1Ghz Athlon
512 Mb RAM
Geforce2MX400 (ved godt det er forældet, bliver snart skiftet)
Creative Audigy 5.1 med surround højtalere
et par HD'er
TV-tuner kort
DVD drev + en brænder (begge Lite-on)

/Ole

Fra : Lars Wiberg

Dato : 22-12-02 12:50

On Sun, 22 Dec 2002 09:28:34 +0100, "/Ole"
<dette@er.ikke.en.mail.adresse> wrote:

> Jeg skal ha' et nyt golfspil, hvilket er bedst, jeg har prøvet demoer af
> Tiger Woods og Links 2003. Jeg kan ikke lige bestemme mig ud fra demoerne.
> Nogen der har forslag, evt. til andre??

Links 2003 kan varmt anbefales! Jeg ved ikke med Tiger Woods PGA Tour
2003. EA profilerer det meget kraftigt i øjeblikket. I sidste ende
kommer det nok an på hvor mange detaljer man er ude efter.

Links 2003 (fra Microsoft) er super realistisk. Masser af smukke
detaljer i hele spillet. Det er virkelig kræs for golfentusiaster.
Selv har jeg kun afprøvet demoen, men det imponerer stadig.

Her følger et par anmeldelser der måske kan hjælpe lidt:

http://www.gamezone.com/gzreviews/r19888.htm

http://www.gamershell.com/reviews/TigerWoodsPGATour2003Rev.shtml

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail