CPU temp?
Fra : Frank Sondrup

Dato : 22-12-02 01:43

Har lige installeret et ASUS A7V8X mobo, og min CPU temp. måler siger at min
CPU er mellem 33-36 grader varm... er det ikke lidt lavt?? Mobo temp. er ca.
det samme.. Min CPU er en XP1700+

--
Mvh. Frank
fms@taxidriver.dk

Fra : Devast8or

Dato : 22-12-02 02:50

33-36 er ret lavt, jo, men det skal du kun være glad for. Hvilken køler
sidder der på?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : René Prebendorf

Dato : 22-12-02 04:07

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> 33-36 er ret lavt, jo, men det skal du kun være glad for. Hvilken køler
> sidder der på?

Jeg har en P4 1800 med en temp på 22 og det har kørt stabilt i et år nu

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Frank Sondrup

Dato : 22-12-02 11:26

Jeg har Tt's silent viking som kører 2300 rpm... + 3 andre Tt' kølere
kørende i kabinettet.

Tak for svarene... tænkte at der måske var noget i vejen med et eller
andet...

Frank.