Asus A7V333 Fastfrysning.?
Fra : Nico

Dato : 21-12-02 23:56

Hej i gruppen.
Købte for ½ år siden et mo-bo af dette mærke og har siden tit været udsat
for den fryser i Outlook, og Word,? men ikke i spil.
Er der nogen der kan hjælpe med dette.? Alt er udskiftet undtaget Mo-bo'et.?
Nico.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-12-02 19:20

"Nico" <trepo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for den fryser i Outlook, og Word,? men ikke i spil.
> Er der nogen der kan hjælpe med dette.? Alt er udskiftet undtaget

Hej vil bare lige skrive at jeg har de samme problemmer med mit bundkort af
samme type, det er bare ikke kun Outlook og Word, men alle programmer der
går ca. 10-15 min. mellem hver gang pc'en "fryser", og det går ca.1-3 min
før jeg kan bruge den igen. Kan det hjælpe at opdatere bios ?