køb af ny serielport vs. ny TA
Fra : John Joe

Dato : 06-03-01 16:31

En serielport der kan køre over 115 Kbps koster så meget så det næsten bedre
kan betale sig at købe en ny TA med USB eller en intern TA? Hvis man vil
bruge den gamles a/b port kan den sagtens være på samtidig ikke? Kan man
have to computere begge tilsluttet NT boksen med hver sin TA?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-03-01 21:09

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge den gamles a/b port kan den sagtens være på samtidig ikke? Kan man
> have to computere begge tilsluttet NT boksen med hver sin TA?

Jo, du kan godt have 2 computere tilsluttet NT-boksen via hver sin TA, men
du kan fx ikke call-bumpe fra den ene TA til den anden

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 07-03-01 15:03

Kan jeg fint tilslutte mig købte et Lasat speed II i stedet for mit Eicon
Diva jeg havde samme problem som dig min seriel port kunne ikke klare mere
end 115000, nu kører jeg via USB Mums....
Det spiller bare
Hilsen Lars