erfaringer m.sexklubber
Fra : Miclev

Dato : 21-12-02 21:28

Hej Gruppe!

Vi er et ungt par (22) der leger med tanken om et medlemsskab i en
sexklub.Så ville vi lige høre om der er nogen der har nogle erfaringer,
anbefalinger eller andet de ville dele med os i den forbindelse. Vi må jo
nok indrømme at vi har nogle lidt forudfattede fordomme om klubberne,(stort
overtal af enlige, pågående mænd o.s.v). Vi har dog også hørt om
velfungerende steder.

Lad os høre hvis der er nogen der har prøvet det!

Hilsen Københavnerne

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-12-02 00:05

"Miclev" <michael.levinsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> velfungerende steder.
>
> Lad os høre hvis der er nogen der har prøvet det!

Nu har jeg kun været i klub ÉN gang, så min oplevelse af det er måske ikke
så repræsentativ...

Men der hvor jeg var (http://www.adam-og-eva.dk) var der ca. lige mange
enlige fyre og par, og så var der en eller to enlige piger..
Det skulle efter sigende være normen for den klub..

Selvsagt blev min pige også "antastet" et par gange af de enlige fyre der
var der, men de kunne godt finde ud af at respektere et nej første gang
(hvis du er nødt til at sige nej to gange kan du få smid personen ud), så på
den led var der ingen problemer..

I skal tænke på at en enlig fyr betaler det samme (eller mere) for en enkelt
aften som en pige eller par betaler for at komme hver dag i et helt år, så
de enlige fyre der kommer er somregel rimelig seriøse...

Priser (dengang jeg var der) hos Adam og Eva:
Medlemskab:
Piger/par: 400 om året
Fyre: Kan ikke være medlem

Entre:
Piger/par før kl. 22: Gratis
Piger/par efter kl. 22: 60,-
Fyre - Eftermiddag: 300,-
Fyre - Aften: 500,- (600,- fredag og lørdag)

Lokalerne bliver ryddet mellem 18-19 (eller var det 19-20??), så hvis en fyr
vil være der hele dagen koster det 800 eller 900, hvor en pige/par kan være
der for 400,- hver dag i et helt år, såfremt hun/de kommer før kl. 22

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 22-12-02 01:00

On Sun, 22 Dec 2002 00:05:01 +0100, "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote:

> [...]
>vil være der hele dagen koster det 800 eller 900, hvor en pige/par kan være
>der for 400,- hver dag i et helt år, såfremt hun/de kommer før kl. 22

Det er sqi da diskrimination at en pige kan få bilige adgang i en sådanne klub og samtidigt slippe
billige ind mens at enlige fyre skal betale kassen .
Flemming Jacobsen
Der har overvejet at tage en tur til USA.
For derefter at tage en tur tværs over.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-12-02 02:11

"Thunderbird @ 7100 " <dsl79930[Spam Nej TAk]@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:a30a0vg23t6o8h1t04lihp1bq7rt0khghs@4ax.com...

> Det er sqi da diskrimination at en pige kan få bilige adgang i en sådanne
klub og samtidigt slippe
> billige ind mens at enlige fyre skal betale kassen .

Helt rigtig... Derfor har jeg også kun været i klub ÉN gang.. Det var sammen
med en bolleveinden som var medlem..

Men alligevel er der mange fyre som vil betale for det... "Lige mange enlige
fyre og par" i min beskrivelse ovenfor var ca. 10 par og ca. 10 enlige
fyre..

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 22-12-02 02:42

On Sun, 22 Dec 2002 02:10:53 +0100, "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote:

> [...]
>fyre og par" i min beskrivelse ovenfor var ca. 10 par og ca. 10 enlige

Hvor stor er så sansynligheden at man som enlig fyr ville få noget "ud af" det ?.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-12-02 12:15

"Thunderbird @ 7100 " <dsl79930[Spam Nej TAk]@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:816a0vs9104gvf5pe9ebgl6408tg5bimjr@4ax.com...

> Hvor stor er så sansynligheden at man som enlig fyr ville få noget "ud af"
det ?.

Aner det ikke... Har som sagt kun været i klub ÉN gang og det var med en
bolleveninde..

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-02 12:33

*DrømmeFyren* wrote:
> Aner det ikke... Har som sagt kun været i klub ÉN gang og det var med
> en bolleveninde..

Var det så også sidste gang eller er det noget du regner med at
prøve igen?

P.S. Det er lækkert at du skriver under det du svarer på, men
kan du ikke huske at klippe det overflødige tekst væk?

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-12-02 14:02

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message

> Var det så også sidste gang eller er det noget du regner med at
> prøve igen?

Det er sidste gang med hende... Men udelukker da ikke at jeg gør det igen
med en anden....

> P.S. Det er lækkert at du skriver under det du svarer på, men
> kan du ikke huske at klippe det overflødige tekst væk?

Skal prøve at huske det..

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-12-02 12:06

skrev i en meddelelse

> Det er sqi da diskrimination at en pige kan få bilige adgang i
en sådanne klub og samtidigt slippe
> billige ind mens at enlige fyre skal betale kassen .

Ja men ellers var det jo 100 mænd til 10 par, og hvor sjovt tror
du det ville være?

Lars

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 22-12-02 13:30

On Sun, 22 Dec 2002 12:06:00 +0100, "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>skrev i en meddelelse

>en sådanne klub og samtidigt slippe
>
>Ja men ellers var det jo 100 mænd til 10 par, og hvor sjovt tror

Men hvor er sansynligheden så for at "få" noget for pengene.

Fra : Peter Martyn

Dato : 22-12-02 02:21

hva' med at læse nogle af de tidligere indlæg
som også kommer ind på jeres røvsyge spørgsmål.

Fra : Michel Komischke

Dato : 22-12-02 02:48

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hva' med at læse nogle af de tidligere indlæg
> som også kommer ind på jeres røvsyge spørgsmål.

Slap dog af, Jodle konge.

--
Michel Komischke
Administrator / Maintainer

Fra : Nicolai

Dato : 22-12-02 12:38

On Sat, 21 Dec 2002 21:27:32 +0100, "Miclev"
<michael.levinsen@mail.dk> wrote:

Hej Michael & Co.

>Vi er et ungt par (22) der leger med tanken om et medlemsskab i en
>sexklub.Så ville vi lige høre om der er nogen der har nogle erfaringer,
>anbefalinger eller andet de ville dele med os i den forbindelse.

Erfaringer: Nej.

Anbefaling: Jeg kender lidt til Club 20, men kun udfra Pia som er den
ene ½-del af indehaverne Hun virker fornuftig, og det er et
hyggeligt sted. Men jeg har kun været der i anden forbindelse end
swinger-club.

For mig står Club 20 som en seriøs og hyggelig forening, men ikke et
sted som jeg umiddelbart føler passer ind i min seksualitet. Derudover
er det såvidt jeg ved, den ældste swinger klub i Danmark. Dne har lige
fejret 20 års fødselsdag.

http://www.club20.dk/

>Vi må jo
>nok indrømme at vi har nogle lidt forudfattede fordomme om klubberne,(stort
>overtal af enlige, pågående mænd o.s.v). Vi har dog også hørt om
>velfungerende steder.

Såvidt jeg kan læse på ovenstående, så er Club 20 kun for par - derved
har man jo overstået problemet med overtal af mænd. Og hvis man er
pågående og ikke opfører sig ordentligt så er der kun én vej - det er
ud! Det er dog meget sjældent der er den slags problemer.

Så hvis I har interesse synes jeg I skulle tage og ringe og snakke med
Steen eller Pia.

Mvh
Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Seth Mefistofoles

Dato : 23-12-02 17:00

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message
> On Sat, 21 Dec 2002 21:27:32 +0100, "Miclev"
> <michael.levinsen@mail.dk> wrote
>
> Såvidt jeg kan læse på ovenstående, så er Club 20 kun for par - derved
> har man jo overstået problemet med overtal af mænd.

Nej Club 20 er i følge dem selv en klub for par og enlige, dog er
parafterne reserveret for par.

Og hvis man er
> pågående og ikke opfører sig ordentligt så er der kun én vej - det er
> ud! Det er dog meget sjældent der er den slags problemer.

Club 20 er i følge dem selv en klub for par, og hvis jeg og min kæreste
skulle starte et sted, så er Club 20 et udemærket sted at starte. Da der
bliver passet på pigerne i Club 20. For de enlige mænd er det lidt mere
kompliceret. Steen og Pia behandler de enlige mænd som det skidt de træder
på. Da Club 20 er en klub hvor parrene har en meget høj social status, og er
et sted hvor enlige mænd´s sociale status ligger på nulpunktet, det er ikke
et sted jeg kan anbefale til de enlige mænd.
S.M.