Vibeke holder sig virkelig godt :-)
Fra : Jette

Dato : 21-12-02 21:30

Jeg ønsker mig Vibekes rynkecreme i julegave!. I hendes profil kan man læse
følgende:

"Ja jeg er en 265-årig civilingeniør-studerende..."
http://makeashorterlink.com/?K29125AD2

Det er godt gået *LOL*

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 21-12-02 21:42

> Jeg ønsker mig Vibekes rynkecreme i julegave!.

*LOL* - JA...........sådan en vil jeg også have.

Mvh. Trine - der sidder her og bliver ved med at smågrine. Det var en
tastefejl af de "bedre" *g*

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 21-12-02 23:21

> Jeg ønsker mig Vibekes rynkecreme i julegave!. I hendes profil kan man
læse
> følgende:

Hehe, tak ;) Ja sådan går det når man lidt hurtigt skal rette i ens profil
og ikke læser den igennem.

/Vibeke

Fra : Denise

Dato : 21-12-02 23:41

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> læse
>
> Hehe, tak ;) Ja sådan går det når man lidt hurtigt skal rette i ens profil
> og ikke læser den igennem.
>
> /Vibeke

Hihi, ja det gjalt også mig. Skrev jeg var gift med Claus på 18 år. Der var
mange der synes jeg da vel nok havde en ung mand (er selv 53), men jeg mente
jo på 18ende år.

Hilsen Denise

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 29-12-02 10:11

> [...]
var
> mange der synes jeg da vel nok havde en ung mand (er selv 53), men jeg

Hehe, ja det var godt nok lidt af en forskel ;) Det er lidt ligesom Heidi
Tengstedt's ekstra dør i kattegården. Den er 24 kvadratmeter. Det må godt
nok være nogen store katte eller mennesker der skal ind af den dør.

Mvh
Vibeke

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-12-02 14:07

Hej
Åh..... jeg elsker virkelig denne overskrift
Især da den første mail kom netop på min fødselsdag, hvor jeg havde fået
rynkecreme af min mor
Hilsen Vibeke (altså den anden af dem)