sikkerhedskode?!?
Fra : Max Andersen

Dato : 21-12-02 19:28

Hejsa,

Jeg har lige skiftet mit simkort og har tastet lidt forkert (gammel vane),
og nu skriver telefonen sikkerhedskode.

Hvordan får jeg fjernet det, eller hvor henvender man sig for at få løst
problemet?

Max

Fra : Devast8or

Dato : 21-12-02 19:31

Hvis det er PIN du har tastet forkert tre gange, skal du nu taste PUK-koden
ind (den fik du sammen med PIN-koden til kortet, og den er SVJH noget
længere). Du har ti forsøg til at få tastet PUK-koden rigtigt ind.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Max Andersen

Dato : 21-12-02 20:25

Jeg har indtastet både pukkode og har fået lov til at indtaste nu pinkode,
men den beder om en 'sikkerhedskode' og jeg ved ikke helt hvad det er.

Lige når jeg tænder den indtaster jeg pinkode og efter at den er accepteret
så beder den om sikkerhedskode.

Max

Fra : Devast8or

Dato : 21-12-02 20:42

Det ved jeg så ikke lige hvad er for en kode. Har du prøvet at kigge i
manualen om der står noget der?

Devast8or

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-12-02 20:54

Hvis det er en nokia så prøv 12345#

Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 21-12-02 21:03

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> wrote in message
> Hvis det er en nokia så prøv 12345#

Og hvis ikke det er 12345 så kan du få koden aflæst hos de fleste unlockere.

Se www.dkunlock.dk for at finde én i dit område.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti

Fra : Max Andersen

Dato : 22-12-02 01:19

Tak, men jeg ville helst undgå at skulle betale 100 kr. for en
tastekombination hvis det var muligt.

Men tak for tippet.

Max

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:au2hd7$rit$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-12-02 12:48

"Max Andersen" <max@militant.dk> wrote in message
> Tak, men jeg ville helst undgå at skulle betale 100 kr. for en
> [...]

Hej Max,

jeg tager kun 25,- for disse småting her i juletiden.
Se på www.unlock.dot.nu om det er en model jeg kan ordne.

--
mvh Kasper

Fra : Max Andersen

Dato : 22-12-02 01:18

prøvede det lige, men virkede ikke. tak for forslaget :)

Max

Fra : jannickd

Dato : 26-12-02 15:49

"Max Andersen" skrev d. 21-12-02 20:25 dette indlæg :
> [...]
helt hvad det er.

> Lige når jeg tænder den indtaster jeg pinkode og efter at den er

Som standard er sikkerhedskoden på en nokia noget den spørger om når du
tænder telefonen med et NYT kort i
Og Som standard er koden 12345

http://www.kandu.dk/