Brystvorter?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-12-02 19:24

Halløjsa

Jeg har et spørgsmål, som nogen måske finder underligt *GG*, men har han
hunde brystvorter? Grunden til jeg spørger, skyldes at jeg pludselig har
opdaget nogen underlige "knupper" på maven af Nicki, men de sidder i symetri
( i to rækker ). Der er ikke overdrevet mange, og man kan kun se dem hvis
man tager hårene tilsiden. Er der brystvorter?

Rigtig glædelig jul og god nytår til alle

Bolette og Nicki

Fra : Pia J

Dato : 21-12-02 19:31

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message

>Er der brystvorter?

Ja :)

Ganske som mænd også har 2 stk.

:Pia

Fra : x Vuf x

Dato : 21-12-02 22:21

Sat, 21 Dec 2002 19:23:42 +0100, Bolette Nielsen wrote:

> [...]
>( i to rækker ). Der er ikke overdrevet mange, og man kan kun se dem hvis
>man tager hårene tilsiden. Er der brystvorter?

Modspørgsmål: Har mænd brystvorter?

--
Alle to- og firbenede ønskes en glædelig jul
fra alle os stressede væsner i hundehuset på Fyn.

Fra : Musen

Dato : 21-12-02 23:25

> Jeg har et spørgsmål, som nogen måske finder underligt *GG*,
*SSS* nææh det er måske ikke så underligt et spørgsmål, men sødt er det da
*GGG*

men har han
> hunde brystvorter?
Jeps...Samson har da ihvertfald seks af slagsen....Men hvad han skal bruge
dem til er mig stadig en gåde...

> [...]
> ( i to rækker ). Der er ikke overdrevet mange, og man kan kun se dem hvis
> man tager hårene tilsiden. Er der brystvorter?

Det er lige præcis det det er...

> Rigtig glædelig jul og god nytår til alle

Tak og i lige måde *<

Venlig hilsen Musen

Fra : Winther

Dato : 22-12-02 00:59

"Musen" <xxmivse@sol.dkxx> skrev i en meddelelse
> Jeps...Samson har da ihvertfald seks af slagsen....Men hvad han skal bruge
> dem til er mig stadig en gåde...

Hanhunden, - i tilfælde af at den skulle få hvalpe...
Manden, - i tilfælde af at han skulle få et barn
Rolls Royce, - har håndsving i tilfælde af at den ikke kan starte på anden
vis...

Vh. Winther

Fra : x Vuf x

Dato : 22-12-02 10:08

Sun, 22 Dec 2002 00:58:51 +0100, Winther wrote:
> [...]

>Manden, - i tilfælde af at han skulle få et barn
>Rolls Royce, - har håndsving i tilfælde af at den ikke kan starte på anden

Klart og præcist udtrykt!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-12-02 00:13

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> man tager hårene tilsiden. Er der brystvorter?

Ja .. det er brystvorter (helt ærligt er det en joke du kører ) .. for
det undrer det mig at du først opdager dem nu .. du har jo trods alt
haft hunden over et år i al fald .. foretager du ikke hver dag eller i
al fald regelmæssigt helbredstjek på din hund .. ser ører, tænder, poter
osv efter og er du ikke hver dag i så tæt kontakt med din hund at du i
løbet af dagen får kælet med den og nusset den og undersøgt den over
hele kroppen ... ?? ja tilgiv mig det undrer mig bare .. hejhils fra
Ami

Fra : Winther

Dato : 22-12-02 01:09

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> løbet af dagen får kælet med den og nusset den og undersøgt den over
> hele kroppen ... ?? ja tilgiv mig det undrer mig bare ..

Hver dag, nu må du da lige holde op. Jeg tæller godt nok ikke patter på mine
hunde hver dag. Man kan da hurtig med lidt kendskab konstatere, om der er
noget ved hundene der er anderledes.

Vh. Winther

Fra : Ranger

Dato : 22-12-02 12:03

> Hver dag, nu må du da lige holde op. Jeg tæller godt nok ikke patter på
mine
> hunde hver dag. Man kan da hurtig med lidt kendskab konstatere, om der er
> noget ved hundene der er anderledes.

Man kan vel heller ikke mærke brystvorterne så tydeligt når den ikke er ret
gammel, eller hvad?
jeg vil da tro de er ret bløde når den er ung....., det er bare lige et
spørgsmål

Gladelig jul__René

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-12-02 21:08

> (helt ærligt er det en joke du kører )

Nej Ami det er ikke en joke, tror du virkelig jeg ville spørge hvis jeg
vidste det .

> [...]
> haft hunden over et år i al fald .. foretager du ikke hver dag eller i
> al fald regelmæssigt helbredstjek på din hund .. ser ører, tænder, poter

Helt ærlig, nej det gør jeg ikke hver dag, men jeg nusser ham skam hver dag.
Jeg vil bare lige tilføje, at man ikke kan mærke dem, og ser dem også kun
hvis man skiller hårene ad, så det var et tilfælde af jeg så dem, og først
så jeg faktisk kun én, og synes det så meget mærkeligt ud, så mærkeligt at
jeg kaldte på min kæreste. derefter opdagede jeg flere. Jeg synes faktisk
mest af alt det lignede en tæge der lige havde suget sig fast, inden den
havde suget blod .

Men jeg viste inden jeg spurgte at nogen ville undre sig, så dit svar undre
mig ikke *G*

Bolette

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-12-02 23:19

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> mest af alt det lignede en tæge der lige havde suget sig fast, inden den

Hejsa Bolette

Jeg tror nu faktisk ikke, der er ret mange af os, der har undret os over
synderligt dit spørgsmål, som jeg da finder helt naturligt

Jeg kan også huske, at jeg blev overrasket, da sammenhængen efter laaaaaang
tid gik op for mig (vi har også en hanhund)

Jeg forestiller mig ikke, at dit spørgsmål har afstedkommet nogen mistanke
om, at du ikke nusser din hund, eller hvad vi nu kan finde på at bringe på
banen mere eller mindre pænt (jule?)indpakkede kommentarer. Tværtimod synes
jeg, det var et skægt og relevant spørgsmål, som mange måske gerne vil høre
svaret på - især fordi de måske ikke som du har haft modet til at spørge,
hvilket jeg kender fra mig selv

Mange julehilsner
Karina,
der forlængst har erkendt, at hun er verdens værste hunde- og ravnemor, hvis
man skal tage visse indlæg til indtægt. Det ved Vaks heldigvis bare ikke.
Han ser sjovt nok meeeeeget tilfreds ud med livet i det hele taget

--
NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail
----

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-12-02 00:41

> [...]
> mest af alt det lignede en tæge der lige havde suget sig fast, inden den

Har du fundet navlen?
Den skulle jeg da tænke lidt over da jeg fik en 14 måneder gammel hund. Det
er mange år siden, så jeg kan ikke huske om jeg bare aldrig havde tænkt over
en hund jo også har navle, eller troede den sad et andet sted *grin*
Hilsen Nina

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 22-12-02 13:03

On Sat, 21 Dec 2002 19:23:42 +0100, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrotd:

> [...]
>man tager hårene tilsiden. Er der brystvorter?
>
>Rigtig glædelig jul og god nytår til alle

,,,,,,,,,,,,,ja der er vist 6 eller 8 stykker , det ser man tydeligt
på en korthåret hund , hanhundene har dem ligesom mænd har dem og ikke
bruger dem til noget.

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : Annika Pedersen

Dato : 26-12-02 09:07

> [...]
> de sidder i symetri ( i to rækker ). Der er ikke overdrevet mange, og
> man kan kun se dem hvis man tager hårene tilsiden. Er der brystvorter?

Det skal du ikke være ked af at du ikke har opdaget før nu, min mor
opdagede ikke hendes han har dem, før hun så min korthårede *gg*
Og tja, han bliver da puslet, nusset, tjekket for tæger, lopper mm.
dagligt efter turene de går, da tæger elsker ham (Selv i november var der
en stor grim en).

Så vidt jeg husker er en af årsagerne til at mænd har dem, at vi er
"hunkøn" (eller intetkøn?) i starten af vores skabelse, indtil det bliver
besluttet om vi skal være han eller hun - og jeg går ud fra at det er
derfor mænd også har brystvorter :)

Navlen tænkte jeg heller ikke på var der før jeg bemærkede den på min
egen - aldrig set den hos andres hunde (men sidder nok heller ikke og
piller/rager lige så kraftigt på andres langhårede, som på min egen
korthårede ;)

God Jul til jer også

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 26-12-02 09:29

Prøv med en tægetang at fjerne dem så vil du hurtigt finde ud af om der er
vorter eller tæger.
Undskyld men jeg blev lidt overrasket over spørgsmålet og troede først det
var en joke.
God jul
Poul

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-12-02 11:28

Hej Poul

"Poul Jacobsen" <jyskkranservice@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld men jeg blev lidt overrasket over spørgsmålet og troede først det
> var en joke.

Det skal du såmen ikke undskylde for, du var jo bestemt ikke den eneste der
troede jeg jokede, men nej, det er ikke en joke. Dog vil jeg lige sige at
jeg ikke tror jeg er alene i denne båd, nogen vil bare nok ikke erkende det

Jeg kan så fortælle at da jeg opdagede den første, var jeg sikker på min
hund fejlede noget, og jeg var klar til at ringe til dyrlægen her efter jul,
men efter jeg så opdagede de andre, slog jeg koldt vand i blødet, og 10
ørenfaldt på plads
Ja ja, kald mig nu bare en høne mor, men sådanne er jeg altså

> God jul

Også god jul til dig.

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-12-02 02:33

"Poul Jacobsen" <jyskkranservice@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld men jeg blev lidt overrasket over spørgsmålet og troede først
det
> var en joke.

Ja helt ærligt må jeg tilstå at denne tråd ikke alene gør mig overrasket
men nærmest ryster mig over uvidenhed der lægges for dagen ... og det
både når det drejer sig om tæger og hundens anatomi ... men der er måske
nogen der har sovet i biologitimerne ....
Godtnytårshils fra Ami

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-12-02 22:34

> [...]
> både når det drejer sig om tæger og hundens anatomi ... men der er måske
> nogen der har sovet i biologitimerne ....

næææ har du? det må være dejligt at ha' sådanne en viden som du Ami ( eller
i hvert fald giver udtryk for du har ), "jeg misunder dig sørme helt".

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 01-01-03 04:50

> næææ har du? det må være dejligt at ha' sådanne en viden som du Ami
( eller
> i hvert fald giver udtryk for du har ), "jeg misunder dig sørme helt".

Nej jeg elskede biologitimerne over alt på jorden ..... men du behøver
ikke at være misundelig ....... at en hanhund har brystvorter og en
hund har navle betragter jeg som småbørnsbørnelærdom ... så enkel er det
... godt nytår fra Ami

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 13:34

> at en hanhund har brystvorter og en
> hund har navle betragter jeg som småbørnsbørnelærdom ... så enkel er det

Det er da godt for dig at du synes det, jeg synes faktisk du er latterlig at
høre på, og det er jo bestem ikke første gang ( og med sikker hed heller
ikke sidste ).

Bolette

Fra : x Vuf x

Dato : 01-01-03 15:10

Wed, 1 Jan 2003 13:34:08 +0100, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>høre på, og det er jo bestem ikke første gang ( og med sikker hed heller

Du behøver ikke blive impertinent, fordi du har dummet dig!
Slå dig selv og ikke Ami.....(I dette tilfælde)

--
Mvh Sonja nospam@***sonpet.com http://www.sonpet.com/

Ser alt sort ud, kigger du måske i den forkerte retning.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 15:34

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> Du behøver ikke blive impertinent, fordi du har dummet dig!
> Slå dig selv og ikke Ami.....(I dette tilfælde)

Hej Sonja

Jeg mener bestemt ikke jeg har dummet mig, bare fordi man spørge om noget,
blivet man straks betegnet som dum ( I hvert fald i Ami's øjne ). Tror du/i
virkelig jeg ville spørge hvis jeg vidste det, nej, bestemt nej, jeg blev
faktisk lidt urolig, tro det eller lad vær'
Jeg kan sakkens tage imod "kritik", er bare SÅ træt af Ami små lede
bemærkninger hun altid kommer med, hun kan ALDRIG snakke pænt til folk, det
pisser mig af ( ja undskyld mit sprøg ). Men i dette tilfælde, ja, der må
jeg nok sige jeg var lidt på bar bund, for jeg vidste virkelig ikke hva det
var, også selvom jeg (måske) burde ha' vidst det.

Godt nytår til dig

Bolette

Fra : x Vuf x

Dato : 01-01-03 15:53

Wed, 1 Jan 2003 15:33:30 +0100, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>jeg nok sige jeg var lidt på bar bund, for jeg vidste virkelig ikke hva det
>var, også selvom jeg (måske) burde ha' vidst det.

Ok...Det er ikke sjovt at stå på bar bund, men jeg kender også følelsen af,
at finde ud af, at man har dummet sig lidt eller meget.
Der vil altid være personer, der er frelste i dette eller hint emne.
Det må Ami så selv lære at leve med, men indrømme en dummert...jo det kan
vi almindelige dødelige godt klare!

>Godt nytår til dig

Og til jer alle.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 16:21

> [...]

Hej igen

> Ok...Det er ikke sjovt at stå på bar bund, men jeg kender også følelsen
af,
> at finde ud af, at man har dummet sig lidt eller meget.

Jeg mener dog stadig ikke jeg har dummet mig på nogen måder *G*, for spørger
man ikke, får man ikke noget svar, det har jeg altid lært
Men helt ærligt, hvis jeg måske bare havde slået koldt vand i blodet inden
jeg havde faret til computeren, havde jeg måske nok regnet det ud før eller
siden *G*.

> men indrømme en dummert...jo det kan
> vi almindelige dødelige godt klare!

Bestemt, og det kan jeg selvfølgelig også godt, bare ikke i denne samhæng.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : x Vuf x

Dato : 01-01-03 16:48

Wed, 1 Jan 2003 16:21:19 +0100, Bolette Nielsen wrote:
>"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev...

>Jeg mener dog stadig ikke jeg har dummet mig på nogen måder *G*, for spørger
>man ikke, får man ikke noget svar, det har jeg altid lært

Det da også rigtigt.

>Men helt ærligt, hvis jeg måske bare havde slået koldt vand i blodet inden
>jeg havde faret til computeren, havde jeg måske nok regnet det ud før eller
>siden *G*.

Selvfølgelig da. *G*

>Bestemt, og det kan jeg selvfølgelig også godt, bare ikke i denne samhæng.

Du må da indrømme, det var en bit fjoget? Alle pattedyr har navler og
brystvorter, eller noget der ligner det sidste. En elefant har 2
under/ved forbenene. En hest har også 2 men ved bagbenene...
Og selv det her er vist ikke helt rigtigt...En tyr har jo ikke yver...
Men en navle, DET har den! ;-D

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 17:32

> Alle pattedyr har navler og
> brystvorter

Den med navlen ved jeg ikke hvor kommer fra, jeg har ikke bragt den på
banen.

Bolette

Fra : x Vuf x

Dato : 01-01-03 18:46

Wed, 1 Jan 2003 17:31:41 +0100, Bolette Nielsen wrote:
>"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev...

>Den med navlen ved jeg ikke hvor kommer fra, jeg har ikke bragt den på
>banen.

Det ved jeg da godt! Det sagde jeg jo heller ikke, at du havde vel?!
Start nu ikke en ny diskution, for det gider jeg ikke!
Det er livet for kort til.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 19:28

Hej Sonja

> Det ved jeg da godt! Det sagde jeg jo heller ikke, at du havde vel?!
> Start nu ikke en ny diskution, for det gider jeg ikke!
> Det er livet for kort til.

Det har jeg absolut heller ikke i sinde, jeg glemte måske bare lige at sætte
et smile tegn bagefter, for det var bestemt ikke ment negativt stol
trygt på det.

Enig, livet er for kort til store diskutioner, dog er de bare lidt
nødvendige i ny og næ, men ikke i denne samtale

Knus Bolette

Fra : x Vuf x

Dato : 01-01-03 20:18

Wed, 1 Jan 2003 19:27:30 +0100, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>Det har jeg absolut heller ikke i sinde, jeg glemte måske bare lige at sætte
>et smile tegn bagefter, for det var bestemt ikke ment negativt stol

Godt så! Når vi kun har tingene på skrift, kan de hurtigt misforstås. *S*

>Enig, livet er for kort til store diskutioner, dog er de bare lidt
>nødvendige i ny og næ, men ikke i denne samtale

Nemlig!