9210i spørgsmål
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 21-12-02 19:02

Jeg har lige købt en 9210i brugt og har følgende spørgsmål
(brugsanvisningen og andet evt. software fulgte ikke med, men jeg er
ejer af et såkaldt infrarødt øje til PC så jeg har
kommunikationsmulighed)

1. Kan jeg på nogen måde formatere indholdet og installere en helt ny
version af det software der ligger som OS i den ? - hvis ja - hvordan
?

2. Hvor på nettet kan jeg hente programmer, spil og opdateringer ?

Hilsen fra Peter

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 22-12-02 12:26

"Peter Ingemann Hansen" <usermatrix@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en 9210i brugt og har følgende spørgsmål
> (brugsanvisningen og andet evt. software fulgte ikke med, men jeg er

Til en 9110i ligger softwaren og venter på forum.nokia.dk det samme med
brugsanvisningen.

Så mon ike det også er tilfældet til en 9210i man skal tilmelde ved hjælp at
imeinummeret mener jeg.

Held og lykke med din nye fon.

Hilsen

Johnny