MS Windows
briani 27239
Printerdriver xp
Fra : Lars Clement

Dato : 21-12-02 17:45

Min gamle lexmark laserprinter har tjent mig tro, lige fra win 3.1 nu kører
jeg xp og mangler en driver, idet der ikke findes org. driver der er xp
kompatibel.
Hvad gør man ved det ? kan man f.eks finde drivere der passer til lexmark'en
?

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : René Prebendorf

Dato : 21-12-02 19:27

"Lars Clement" <Clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kompatibel.
> Hvad gør man ved det ? kan man f.eks finde drivere der passer til

Hvilken Lexmark?

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Lars Clement

Dato : 22-12-02 17:34

Det drejer sig om en lexmark winwriter 200

Lars Clement
clement@post9.tele.dk