/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
viagra
Fra : Borggren


Dato : 21-12-02 17:15

Er der nogle der har erfaringer med viagra?
Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, men har lidt problemer med at tale
med min læge om det.



 
 
 
Vicit (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Vicit


Dato : 23-12-02 17:32

Hejsa

Jeg har prøvet viagra fordi jeg får medicin der gøre at jeg ikke altid kan
få den op at stå, når konen er tændt.
Jeg har kun dårlige erfarringer med viagra pga. at det ikke
virkede på mig. men vi måtte bare opgive at have sex, men i dag fungere det
uden viagra. Hvis du skal sige til din læge så sig det som det er ellers kan
han ikke hjælpe dig hvis han skal gætte dit problem

michael


"Borggren" <borggren@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:3e0494ae$0$161$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Er der nogle der har erfaringer med viagra?
> Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, men har lidt problemer med at tale
> med min læge om det.
>
>



Anita (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 23-12-02 21:13

"Vicit" <vicit@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3e073a80$0$220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har prøvet viagra fordi jeg får medicin der gøre at jeg ikke altid kan
> få den op at stå, når konen er tændt.

Det lyder da ret normalt - hvad så med at få den op at stå når du SELV er
tændt?

> Jeg har kun dårlige erfarringer med viagra pga. at det ikke
> virkede på mig. men vi måtte bare opgive at have sex,

Det virker vel også kun hvis du ER tændt.

> men i dag fungere det
> uden viagra. Hvis du skal sige til din læge så sig det som det er ellers
kan
> han ikke hjælpe dig hvis han skal gætte dit problem

Så havde du sikkert heller ikke brug for viagra alligevel...

Venligst Anita



Jimmy (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 23-12-02 21:31


"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message
news:3e076cc2$0$1757$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Vicit" <vicit@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:3e073a80$0$220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Hejsa
> >
> > Jeg har prøvet viagra fordi jeg får medicin der gøre at jeg ikke altid
kan
> > få den op at stå, når konen er tændt.
>
> Det lyder da ret normalt - hvad så med at få den op at stå når du SELV er
> tændt?

Du trivialiserer et komplekst problem.


> > Jeg har kun dårlige erfarringer med viagra pga. at det ikke
> > virkede på mig. men vi måtte bare opgive at have sex,
>
> Det virker vel også kun hvis du ER tændt.


Det lyder ikke som om du ved noget om det, som du udtaler dig om.

Viagra er udviklet til at give rejsning ved stimulation uanfægtet om
personen i sin hjerne er tændt eller ej.
Det fungerer på det fysiske niveau.


> > men i dag fungere det
> > uden viagra. Hvis du skal sige til din læge så sig det som det er ellers
> kan
> > han ikke hjælpe dig hvis han skal gætte dit problem
>
> Så havde du sikkert heller ikke brug for viagra alligevel...


Det var dog den mest indholdsløse kommentar, som udstråler, at du absolut
ingen forståelse har for mandens oprindelige problem.
Der nævnes jo intet om hvor lang tid der gik, før problemet forsvandt.

Det er faktisk muligt at se verden mere nuanceret end den sort/hvide
opfattelse du har forståelse for.

/Jimmy




Anita (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 23-12-02 22:55

"Jimmy" skrev

> Du trivialiserer et komplekst problem.

Måske, men ikke desto mindre gav det (for mig) ikke megen mening at ønske
sex når partneren er tændt - det handler vel om hvad man selv er?

> > > Jeg har kun dårlige erfarringer med viagra pga. at det ikke
> > > virkede på mig. men vi måtte bare opgive at have sex,
> >
> > Det virker vel også kun hvis du ER tændt.
>
> Det lyder ikke som om du ved noget om det, som du udtaler dig om.
> Viagra er udviklet til at give rejsning ved stimulation uanfægtet om
> personen i sin hjerne er tændt eller ej.
> Det fungerer på det fysiske niveau.

Jeg beklager, jeg huskede forkert. Jeg huskede det som om at viagra ikke
kunne løse problemet, hvis det bestod i manglende sexlyst, og dermed
manglende erektion. Men jeg husker nok fejl.

> > > men i dag fungere det
> > > uden viagra. Hvis du skal sige til din læge så sig det som det er
ellers
> > kan
> > > han ikke hjælpe dig hvis han skal gætte dit problem
> >
> > Så havde du sikkert heller ikke brug for viagra alligevel...
>
> Det var dog den mest indholdsløse kommentar, som udstråler, at du absolut
> ingen forståelse har for mandens oprindelige problem.
> Der nævnes jo intet om hvor lang tid der gik, før problemet forsvandt.

Næh, men siden det ikke virkede og problemet forsvandt af sig selv, er der
da en del, der tyder på at viagra ikke var løsningen...

> Det er faktisk muligt at se verden mere nuanceret end den sort/hvide
> opfattelse du har forståelse for.

Jeg takker for oplysningen, som helt klart har udvidet mine horisonter!

/Anita



Jimmy (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 23-12-02 23:40


"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message
news:3e078576$0$1762$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Jimmy" skrev
>
> > Du trivialiserer et komplekst problem.
>
> Måske, men ikke desto mindre gav det (for mig) ikke megen mening at ønske
> sex når partneren er tændt - det handler vel om hvad man selv er?

Det kan man nok debattere i det uendelige.

Jeg er af den opfattelse, at man godt kan gøre ting for andre, som man ikke
nødvendigvis selv har et decideret udbytte af.
Jeg har i hvert fald erfaret, at man ikke kommer langt med egoisme.


> Næh, men siden det ikke virkede og problemet forsvandt af sig selv, er der
> da en del, der tyder på at viagra ikke var løsningen...

Det er nemt at være bagklog uden de fornødne forudsætninger.


> > Det er faktisk muligt at se verden mere nuanceret end den sort/hvide
> > opfattelse du har forståelse for.
>
> Jeg takker for oplysningen, som helt klart har udvidet mine horisonter!

Det er jeg glad for.

/Jimmy



Henning (24-12-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 24-12-02 07:43

Anita wrote:
> "Jimmy" skrev
>
>> Du trivialiserer et komplekst problem.
>
> Måske, men ikke desto mindre gav det (for mig) ikke megen mening at
> ønske sex når partneren er tændt - det handler vel om hvad man selv
> er?

Jeg personligt ved da på egen krop, hvor frustrerende det er at være
tændt og partneren ikke er det, så jeg vil da gøre hvad jeg kan for min
partner, hvis hun er tændt og jeg ikke er, det er hverken en belastning
eller en overvindelse at være der for partneren i den situation.

" Har du lyst min egen? Ikke mit problem! Jeg er bare din mand,
din ven og kammerat og tilfældigvis også ham der elsker dig! Fis
af *grønært* Jeg vil hellere sove."

MVH
Henning


No1 (24-12-2002)
Kommentar
Fra : No1


Dato : 24-12-02 09:30

Klapper for vildt af Anita som nok ikke skal lave en sex-brevkasse ;)



"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3e078576$0$1762$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Jimmy" skrev
>
> > Du trivialiserer et komplekst problem.
>
> Måske, men ikke desto mindre gav det (for mig) ikke megen mening at ønske
> sex når partneren er tændt - det handler vel om hvad man selv er?
>
> > > > Jeg har kun dårlige erfarringer med viagra pga. at det ikke
> > > > virkede på mig. men vi måtte bare opgive at have sex,
> > >
> > > Det virker vel også kun hvis du ER tændt.
> >
> > Det lyder ikke som om du ved noget om det, som du udtaler dig om.
> > Viagra er udviklet til at give rejsning ved stimulation uanfægtet om
> > personen i sin hjerne er tændt eller ej.
> > Det fungerer på det fysiske niveau.
>
> Jeg beklager, jeg huskede forkert. Jeg huskede det som om at viagra ikke
> kunne løse problemet, hvis det bestod i manglende sexlyst, og dermed
> manglende erektion. Men jeg husker nok fejl.
>
> > > > men i dag fungere det
> > > > uden viagra. Hvis du skal sige til din læge så sig det som det er
> ellers
> > > kan
> > > > han ikke hjælpe dig hvis han skal gætte dit problem
> > >
> > > Så havde du sikkert heller ikke brug for viagra alligevel...
> >
> > Det var dog den mest indholdsløse kommentar, som udstråler, at du
absolut
> > ingen forståelse har for mandens oprindelige problem.
> > Der nævnes jo intet om hvor lang tid der gik, før problemet forsvandt.
>
> Næh, men siden det ikke virkede og problemet forsvandt af sig selv, er der
> da en del, der tyder på at viagra ikke var løsningen...
>
> > Det er faktisk muligt at se verden mere nuanceret end den sort/hvide
> > opfattelse du har forståelse for.
>
> Jeg takker for oplysningen, som helt klart har udvidet mine horisonter!
>
> /Anita
>
>



Jens Bruun (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-12-02 13:34

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message
news:3e078576$0$1762$ba624c82@nntp03.dk.telia.net

>>> Det virker vel også kun hvis du ER tændt.
>>
>> Det lyder ikke som om du ved noget om det, som du udtaler dig om.
>> Viagra er udviklet til at give rejsning ved stimulation uanfægtet om
>> personen i sin hjerne er tændt eller ej.
>> Det fungerer på det fysiske niveau.
>
> Jeg beklager, jeg huskede forkert. Jeg huskede det som om at viagra
> ikke kunne løse problemet, hvis det bestod i manglende sexlyst, og
> dermed manglende erektion. Men jeg husker nok fejl.

Nej, Anita, du huskede ikke forkert. Viagra adskiller sig netop fra andre
medikamenter ved kun at stimulere rejsning, når man er tændt. Det kræver
altså, at man i forvejen er seksuelt ophidset, hvis Viagra skal have en
virkning.

--
-Jens B.



Anita (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 25-12-02 13:52

"Jens Bruun" skrev

> Nej, Anita, du huskede ikke forkert. Viagra adskiller sig netop fra andre
> medikamenter ved kun at stimulere rejsning, når man er tændt. Det kræver
> altså, at man i forvejen er seksuelt ophidset, hvis Viagra skal have en
> virkning.

Tak, det mente jeg nok. Og så vidt jeg husker, læste jeg det i en artikel i
ugeskrift for læger dengang det lige kom frem. Men jeg kunne desværre ikke
genfinde dokumentationen for det. Hvor har du hørt/læst det?

Venligst Anita



Jens Bruun (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-12-02 13:59

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message
news:3e09a854$0$1756$ba624c82@nntp03.dk.telia.net

> Tak, det mente jeg nok. Og så vidt jeg husker, læste jeg det i en
> artikel i ugeskrift for læger dengang det lige kom frem. Men jeg
> kunne desværre ikke genfinde dokumentationen for det. Hvor har du
> hørt/læst det?

Start f.eks. her:
http://www.pfizer.dk/files/documents/AnnexesDA18Apr2002.pdf. Læs især afsnit
5.1, "Farmakodynamiske egenskaber". Sproget er noget knudret, men
konklusionen klar. Du kan stimulere nok så meget rent fysisk. Hvis personen
ikke samtidig "tænder", sker der ingenting. Hvis du indgiver Viagra til
hjernedøde (og her vil mange kvinder jo nok mene, at denne gruppe omfatter
de fleste mænd ), ses ingen virkning, lige meget hvor meget de udsættes
for fysisk stimulation. Viagra har også en fremragende virkning på personer,
der _ikke_ lider af erektil dysfunktion (herunder kvinder, selvom du ikke
får nogen inden for fagkundskaben til at indrømme det).

--
-Jens B.



Jimmy (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 25-12-02 21:12

> Start f.eks. her:
> http://www.pfizer.dk/files/documents/AnnexesDA18Apr2002.pdf. Læs især
afsnit
> 5.1, "Farmakodynamiske egenskaber".
> Sproget er noget knudret, men
> konklusionen klar. Du kan stimulere nok så meget rent fysisk. Hvis
personen
> ikke samtidig "tænder", sker der ingenting. Hvis du indgiver Viagra til
> hjernedøde (og her vil mange kvinder jo nok mene, at denne gruppe omfatter
> de fleste mænd ), ses ingen virkning, lige meget hvor meget de udsættes
> for fysisk stimulation.

Jeg kan ikke finde noget i dit link, som skulle underbygge det.
Kan du underbygge ovenstående?

> Viagra har også en fremragende virkning på personer,
> der _ikke_ lider af erektil dysfunktion (herunder kvinder, selvom du ikke
> får nogen inden for fagkundskaben til at indrømme det).

Hvad baserer du din påstand på?
Med andre ord - Hvilken viden besidder du, som læger ikke besidder?

Mvh
Jimmy




Tomas O. (26-12-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 26-12-02 00:11

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in news:yioO9.73$LY5.1878@news.get2net.dk:
SNIP
> Hvad baserer du din påstand på?
> Med andre ord - Hvilken viden besidder du, som læger ikke besidder?

Viagra et en pille, der gør det nemmere for blodkarrene at udvide sig..
ikke andet! (i hele kroppen)

hvornår er det lige at blodkarrene udvider sig i pikken?

Hilsen
Tomas

Jens Bruun (26-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 26-12-02 10:53

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
news:yioO9.73$LY5.1878@news.get2net.dk

> Jeg kan ikke finde noget i dit link, som skulle underbygge det.

Nå.

> Kan du underbygge ovenstående?

Jada, men det bliver ikke lige nu. Prøv evt. selv at søge på f.eks. Google.
Ord som "Viagra" og "Sildenafil" skulle nok kunne generere et link eller to.

>> Viagra har også en fremragende virkning på personer,
>> der _ikke_ lider af erektil dysfunktion (herunder kvinder, selvom du
>> ikke får nogen inden for fagkundskaben til at indrømme det).
>
> Hvad baserer du din påstand på?
> Med andre ord - Hvilken viden besidder du, som læger ikke besidder?

Ingen, men det har jeg vist da heller ikke givet udtrykt, at jeg gjorde?
Prøv evt. at læse min ovenstående sætning igen.

--
-Jens B.



Jimmy (26-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 26-12-02 19:13


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:auejhs$6rt$1@news.cybercity.dk...
> "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> news:yioO9.73$LY5.1878@news.get2net.dk
>
> > Jeg kan ikke finde noget i dit link, som skulle underbygge det.
>
> Nå.
>
> > Kan du underbygge ovenstående?
>
> Jada, men det bliver ikke lige nu. Prøv evt. selv at søge på f.eks.
Google.
> Ord som "Viagra" og "Sildenafil" skulle nok kunne generere et link eller
to.

Jeg har ikke planer om at søge nettet tyndt for at finde ud af at dine løse
påstande er forkerte.
Det ved jeg i forvejen de er.

Du angav et link og skrev at "konklusionen klar".

Dette er forkert og da du ikke ønsker at modbevise dette må man antage, at
du i stedet gør dette til en ordkløvningsdebat nu, hvor du ikke kan bevise
dine påstande.


> >> Viagra har også en fremragende virkning på personer,
> >> der _ikke_ lider af erektil dysfunktion (herunder kvinder, selvom du
> >> ikke får nogen inden for fagkundskaben til at indrømme det).
> >
> > Hvad baserer du din påstand på?
> > Med andre ord - Hvilken viden besidder du, som læger ikke besidder?
>
> Ingen, men det har jeg vist da heller ikke givet udtrykt, at jeg gjorde?
> Prøv evt. at læse min ovenstående sætning igen.

Jeg har læst den et par gange.
Du kommer med en påstand og skriver at fagkundskaben ikke vil give dig ret.
Du må derfor antages at have en viden lægerne ikke besidder.

Jeg vil fortsat hævde, at både dig og Anita ikke ved, hvad I udtaler Jer om,
da ingen af Jer kan underbygge Jeres påstande.

Mvh
Jimmy



Jens Bruun (27-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 27-12-02 17:35

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
news:sEHO9.57$tV6.1860@news.get2net.dk

> Jeg har ikke planer om at søge nettet tyndt for at finde ud af at
> dine løse påstande er forkerte.
> Det ved jeg i forvejen de er.

Nåda. Hvem var det, der satte spørgsmålstegn ved Anita oprindelige
kommentar? Jeg har trods alt gjort mig den ulejlighed at præsentere et -
endda meget officielt, dansk - link, jeg finder dokumentere Anitas og mit
udsagn vedr. Viagras virkemåde. Du har blot betegnet det som løse påstande
uden selv at dokumentere en hujende fis.

> Du angav et link og skrev at "konklusionen klar".

Ja, vel gjorde jeg så.

> Dette er forkert og da du ikke ønsker at modbevise dette må man
> antage, at du i stedet gør dette til en ordkløvningsdebat nu, hvor du
> ikke kan bevise dine påstande.

Jeg skal altså bevise, at min fortolkning af en given tekst er rigtig, fordi
du ikke er enig? Den er god med dig.

> Jeg har læst den et par gange.
> Du kommer med en påstand og skriver at fagkundskaben ikke vil give
> dig ret.
> Du må derfor antages at have en viden lægerne ikke besidder.

Da du nu har læst den flere gange, og stadig antager, at mit udsagn giver
udtryk for, at jeg har en større viden end fagkundskaben, stopper jeg her,
da det nødigt skal udvikle sig til rent ordkløveri i dine ører. Vi har
åbenlyst forskelligt forhold til sprogets små nuancer.

> Jeg vil fortsat hævde, at både dig og Anita ikke ved, hvad I udtaler
> Jer om, da ingen af Jer kan underbygge Jeres påstande.

Nå, men det er du jo i din fulde ret til at hævde.

--
-Jens B.



Jimmy (27-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 27-12-02 18:09


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:auhvfh$1ltu$1@news.cybercity.dk...
> "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> news:sEHO9.57$tV6.1860@news.get2net.dk
>
> > Jeg har ikke planer om at søge nettet tyndt for at finde ud af at
> > dine løse påstande er forkerte.
> > Det ved jeg i forvejen de er.
>
> Nåda. Hvem var det, der satte spørgsmålstegn ved Anita oprindelige
> kommentar? Jeg har trods alt gjort mig den ulejlighed at præsentere et -
> endda meget officielt, dansk - link, jeg finder dokumentere Anitas og mit
> udsagn vedr. Viagras virkemåde.

Du har præsenteret et officielt dokument. Det vedkender jeg.
Samtidig skrev du en masse påstande, som du mente dit dokument beviste var
sande.
Jeg læste dit dokument og der står _intet_ i det der blot tilnærmelsesvis
bakker følgende udsagn op:

"Sproget er noget knudret, men
konklusionen klar. Du kan stimulere nok så meget rent fysisk. Hvis personen
ikke samtidig "tænder", sker der ingenting. Hvis du indgiver Viagra til
hjernedøde [snip], ses ingen virkning, lige meget hvor meget de udsættes
for fysisk stimulation. Viagra har også en fremragende virkning på personer,
der _ikke_ lider af erektil dysfunktion"

Det er kun rimeligt at man beder dig uddybe, hvad du mener dit link beviser.


> > Du angav et link og skrev at "konklusionen klar".
>
> Ja, vel gjorde jeg så.

Ja, og da den ikke er klar ville det være rart, hvis du uddybede den.
Gerne med citater fra teksten.


> > Dette er forkert og da du ikke ønsker at modbevise dette må man
> > antage, at du i stedet gør dette til en ordkløvningsdebat nu, hvor du
> > ikke kan bevise dine påstande.
>
> Jeg skal altså bevise, at min fortolkning af en given tekst er rigtig,
fordi
> du ikke er enig? Den er god med dig.


Min påstand er, at du ikke kan bevise det ud fra din tekst.
Jeg er sikker på du ikke havde regnet med at nogen gad at læse den og derfor
postede en medicinsk tekst og skrev en fristil omkring dine løse holdninger.



> > Jeg har læst den et par gange.
> > Du kommer med en påstand og skriver at fagkundskaben ikke vil give
> > dig ret.
> > Du må derfor antages at have en viden lægerne ikke besidder.
>
> Da du nu har læst den flere gange, og stadig antager, at mit udsagn giver
> udtryk for, at jeg har en større viden end fagkundskaben, stopper jeg her,


Hvorfor egentligt give op?
Det er jo ret simpelt.

1) Jens påstår: "Viagra har også en fremragende virkning på personer, der
_ikke_ lider af erektil dysfunktion (herunder kvinder..."

2) Jens medgiver følgende: "...selvom du ikke får nogen inden for
fagkundskaben til at indrømme det)."

3) Ergo må Jens besidde viden, som fagkundskaben ikke besidder.

Ovenstående er facts i 1 og 2 og logisk ræsonnement i 3.

Med mindre du forklarer hvilken viden du besidder, som fagkundskaben (læger,
forskere, mm) ikke besidder beviser du jo endnu engang, at du absolut ingen
viden har om det emne, som du har udtalt dig om.


> da det nødigt skal udvikle sig til rent ordkløveri i dine ører. Vi har
> åbenlyst forskelligt forhold til sprogets små nuancer.


Jeg hører en bagdør åbnes.


Mvh
Jimmy



Jens Bruun (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-12-02 13:38

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
news:_nKN9.2600$I64.4641@news.get2net.dk

> Det lyder ikke som om du ved noget om det, som du udtaler dig om.

Ved du noget om det, _du_ udtaler dig om?

> Viagra er udviklet til at give rejsning ved stimulation uanfægtet om
> personen i sin hjerne er tændt eller ej.

Næ, åbenlyst ikke (svar på mit eget spørgsmål)!

> Det fungerer på det fysiske niveau.

Det gør al kemi, der indtages som medicin. Har du andre selvfølgeligheder,
vi skal delagtiggøres i?

--
-Jens B.



Jimmy (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 25-12-02 14:06


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:auc8ri$ggc$1@news.cybercity.dk...
> "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
> news:_nKN9.2600$I64.4641@news.get2net.dk
>

> > Det fungerer på det fysiske niveau.
>
> Det gør al kemi, der indtages som medicin. Har du andre selvfølgeligheder,
> vi skal delagtiggøres i?

Hvis du holder dig på et sagligt plan skal jeg gerne argumentere for mine
udsagn.
Dine personangreb har jeg ingen forståelse for.

Mvh
Jimmy



Jens Bruun (25-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-12-02 14:15

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in message
news:e3iO9.22$LY5.791@news.get2net.dk

> Hvis du holder dig på et sagligt plan skal jeg gerne argumentere for
> mine udsagn.
> Dine personangreb har jeg ingen forståelse for.

Jeg prøvede såmænd blot at holde samme tone, som den du benyttede i dit
første svar til Anita. Men for nu at være saglige så læs venligst mit svar
til Anita, hvor jeg også har lagt et link til lidt info om emnet.

--
-Jens B.



tonny riis (30-12-2002)
Kommentar
Fra : tonny riis


Dato : 30-12-02 01:01

hej
Prøv lige at se her:
Hvordan virker det?

Viagra virker ved at øge blodtilstrømningen i penis ved seksuel stimulation,
så naturlig rejsning eventuelt opnås. Virkningen indtræder efter cirka en
halv time. En enkeltdosis kan give erektion ved seksuel stimulation op til
fem timer efter indtagelse.



Hvad bruges det imod?

Lægemidlet anvendes mod impotens.

Mvh Tonny






Jimmy (23-12-2002)
Kommentar
Fra : Jimmy


Dato : 23-12-02 23:50


"Borggren" <borggren@oncable.dk> wrote in message
news:3e0494ae$0$161$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Er der nogle der har erfaringer med viagra?

Jeg kender mange, der har prøvet det, og de har alle berettet om en stor
oplevelse.

Specielt, at det ikke kunne mærkes på kroppen at man havde taget det.
Det kunne ses i form af kraftigere og længerevarende erektion.

Personen får ikke erektion af sig selv.
Der skal berøring til.
Men derefter går det hele af sig selv


> Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, men har lidt problemer med at tale
> med min læge om det.

Der må du nok komme med flere detaljer, hvis du skal have et råd.

Jeg gætter på du kender din læge og mener det er pinligt, i hvilket tilfælde
jeg ville foreslå at skifte læge og dermed anonymisere forholdet.

Mvh
Jimmy



Kilroy (27-12-2002)
Kommentar
Fra : Kilroy


Dato : 27-12-02 06:34

On Sat, 21 Dec 2002 17:14:30 +0100, "Borggren" <borggren@oncable.dk>
wrote:

>Er der nogle der har erfaringer med viagra?
>Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, men har lidt problemer med at tale
>med min læge om det.
>

Så vidt jeg ved kan man da købe det i håndkøb, kan man ikke?



Knud Gert Ellentoft (27-12-2002)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 27-12-02 06:37

Kilroy <kilroy@wasnt.here> skrev :

>Så vidt jeg ved kan man da købe det i håndkøb, kan man ikke?

Nej.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste