NHL-2003 (pc) købes haster!
Fra : Morten D. Madsen

Dato : 21-12-02 14:54

Hejsa, hvis nogen her har NHL-2003 til salg, og gerne i nærheden af
Kolding, så er jeg meget interesseret, jeg skal bruge den til en jule
gave, så det haster lidt!

Mvh

Morten

m.d.m@stofanet.dk

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-12-02 16:02

jamen hvis det haster så meget, hvorfor poster du så ikke i den rigtige
gruppe. Dette er ikke en markedsgruppe.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-12-02 16:13

> [...]
> Hejsa, hvis nogen her har NHL-2003 til salg, og gerne i nærheden af
> Kolding, så er jeg meget interesseret, jeg skal bruge den til en jule

Jeg er sikker på, at de har den i Kolding Storcenter. Ellers prøv Fona nede
i byen.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/