mistænkt 1
Fra : Ricko.2

Dato : 21-12-02 14:16

hej med jer alle , vi har lige fået fat i mistænkt 1 . men når vi spiller
spillet stopper det pludselig op midt i en film sekvens og det hele fryser ,
så der er kun den hårde måde at lukke com. på tilbage . der er to cd til
spillet men kun cd1 skal åbenbart installeres , er det rigtigt . eller er
der noget helt andet galt ??? vi har både win 98se og win xp , men intet
virker , den fryser begge steder , der er 256 mb ram på 98se og 512 på xp .
så det er da ikke det .og har begge 1800mbhs.

--
Ricko.2

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-12-02 15:37

On Sat, 21 Dec 2002 14:15:31 +0100, "Ricko.2" <familie@bluemail.dk>
wrote:

> [...]
>virker , den fryser begge steder , der er 256 mb ram på 98se og 512 på xp .
>så det er da ikke det .og har begge 1800mbhs.

Der er en fejl i spillet som gør at mange ikke kan spille det,
desværre. Jeg kan ikke huske præcist hvor fejlen er.

Morten
morten@bowman.dk